søndag 22. august 2010

En tid for flere sommerminner


På fredag kom vi hjem fra en herlig uke på Kypros.
Dette bildet er tatt fra terassen vår på hotellet på Fig Tree Bay.



Som regel er det alltid mørkt når vi ankommer hotellet, så da er det alltid like spennende å gå ut på terassen når man våkner for å se hvordan stedet ser ut. Denne gangen reiste vi tilbake til et hotell vi bodde på i 2004, så vi viste hva vi "fikk" denne gangen.


Temperaturen i luften lå på rundt 35 grader, så det ble ekstremt mye bading i år. De siste dagene holdt jeg ut i ca 15 minutter på solsengen, før jeg måtte ha meg en ny tur i bassenget. Men når temperaturen i bassenget og i sjøen lå på over 30 grader, var det ikke mye nedkjøling å hente der.




På grunn av varmen ble det inntatt en del liter drikke i løpet av dagen, så da er det greit med "all inclusive" og en bar rett ved siden av bassenget.


Det blir jo en del kalorier i løpet av en dag med "all inclusive", med frokost, snacks, lunsj, snacks og så middag. Og dette i tillegg til fri tilgang til is og drikke! Så den ene dagen var mor og datter med på vannpolo, og det er i den anledningen at jeg har på meg den kledelige badehetten.


Her sitter far og datter og venter på familieshowet på kvelden, noe som var et av dagens høydepunkt for prinsessen. Vi måtte ta bilder av ungene sammen med artistene og selvfølgelig har det blitt samlet på autografer. For disse er jo store stjerner i barnas øyne!

Ha en fin uke!

8 kommentarer:

  1. Så deilig dere har hatt det....dette hotellet har vi også bodd på ...tror det er 4 år siden....
    Ha en fin uke du også....starter uka med fridag

    Klem til deg

    SvarSlett
  2. Så fine ferie bilder :) Gleder meg ikke noe mindre til Kretaturen min nå :)

    Høst Pøst er en fin tid det også da :)
    Klem!

    SvarSlett
  3. Höres ut som en fantastisk fin ferie dere har hatt. Det er deilig og ha sånne fine minner når snöen viner runt husknuten. Vi var i Tyrkia i sommer og der var det også fryktelig varmt men vi hadde en fantastisk ferie. Önsker deg en fantastisk fin uke käre venn.

    SvarSlett
  4. Ha ha det blei vist mye fantastisk i mitt innläg!

    SvarSlett
  5. Herlige bilder! Og kul badehette;).....

    SvarSlett
  6. Dere har tydeligvis hatt en fantastisk ferie, men jeg skjønner godt at temperaturen kunne bli i høyeste laget. Du må ihvertfall være rimelig sprek som kunne delta i vannpolo.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder, ser dere har kost dere masse!:) Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...