mandag 30. august 2010

En tid for dagen derpå og gode venner!


I forrige uke hadde jeg besøk av to venninner, og som vanlig hadde de med seg en liten gave. Og som de gode venninnene de er, har de selvfølgelig fått med seg min lille svakhet for Green Gate.



De hadde vært en liten tur hos Berthas Oldebarn og kjøpt en brun løper til spisebordet og en flaske med oppvaskmiddel. Bedre jenter skal man lete lenge etter....



Ellers kan jeg melde fra om at A-ha konserten var bedre enn forventet, men jeg må innrømme at det samtidig var litt vemodig også. Nå er liksom den epoken over..

Jeg var ikke helt i form da jeg gikk på konserten, men det skal mer enn en forkjølese til å holde meg borte. Forkjølelsen er her fortsatt, så jeg har tilbragt de siste dagene på sofaen.

Ha en fin uke alle sammen!


5 kommentarer:

  1. Så koselig venninnegave! Sånne venninner liker vi:-)

    Nordlendingen var også på A-ha konsert, og han var storfornøyd. Angrer på at jeg ikke ble med...

    God bedring - håper du snart er klar for tur:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempeflott gave fra dine gode venninner, og det var kjekt å høre at konserten svarte til forventningene.

    Håper du kommer deg fort av forkjølelsen.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  3. Så hyggelig med gode venninner på besøk! Heldig med gaven!

    Ferien på Kypros hørtes deilig ut! Vi var på Kreta og hadde samme temperatur. Nyyyydelig! Christine (11) var mer i og under vann, enn over. :o) Har aldri vært på Kypros, men det så veldig flott ut der dere var.

    Ønsker deg god bedring, Sissel!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  4. Så koselig med venninne-gave:-) Og så fra GG da, det liker vi ekstra godt!

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...