mandag 23. august 2010

En tid for avslutning på sommeren


Nå er det ikke lenge før rosebuskene er helt avblomstret, så jeg måtte bare få knipset noen bilder mens det ennå var noen roseblader igjen på grenene.


Det nok bare til å innse at årets sommer snart er over og at høsten nærmer seg. Det er ikke mange dager igjen av den siste sommermåneden, og jeg er sikkert ikke den eneste som synes at sommerdagene gikk så alt for fort.


I dag var det prinsessens første dag på skolen etter ferien, så nå er vi gang med lekser, foreldremøter, matpakker, bokbind, merkelapper, timeplan osv. Korpset startet også i dag, så da er det å finne instrumenter til nye aspiranter, styremøter og planlegging av høstsemesteret. I morgen er det fotballkamp, så da er alt komplett. Sånn er det altså å komme tilbake til den harde hverdag, hadde nesten fortrengt hvordan en vanlig uke kan være. Nesten uvirkelig å tenke på at for en uke siden jeg nøt late, varme dager på Kypros.

Ha en fin og "rolig" uke alle sammen!

4 kommentarer:

  1. Ja, høsten kommer litt fort og brått føler jeg! Plutselig er både været og hverdagen høstlig, vet ikke helt om jeg liker det så godt...men men:) Klem

    SvarSlett
  2. Tenkte på det i sta da jeg kikket ut på utemøblene...sommeren er over. I dag var det 7 grader da jeg sto opp! Hvor ble all varmen av - jeg trodde vi skulle få en varm og deilig sommer fordi vi hadde det så kaldt i vinter. Akk ja.. Godt vi har årstider i grunnen...

    Klem

    SvarSlett
  3. Ja, det var rett på og full trøkk! I morgen er det meldt 13 grader og regn, sukk.

    SvarSlett
  4. Hei snuppa!

    Velkommen hjem til regn og blest! Håper du har har hatt en fin ferie, og ladet batteriene:-)

    Nydelige rosebilder! Skulle gjerne hatt noen sånne prakteksemplarer i hagen min og.

    Og jeg var i bruktbutikken på Danmarksplass. Som du sier så var det GRÅDIG dyrt der, mye som var veldig overpriset. Mye dyrere enn Fretex, men gryteklutene kjøpte jeg for en slikk og ingenting.

    Hiver du deg med på Smøråsfjellet en dag?

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...