onsdag 23. juni 2010

En tid for St.Hans


Da er St.Hans feiringen over for i år.

Her hos oss har det blitt en tradisjon at den blir feiret hos vår nærmeste nabo. Han er en mann i sin beste alder (les rundt 70 år), som inviterer både små og store til St.Hans feiring på terassen. Der blir det servert pølser, brus og is til de små og "øl til de gamle", som han skrev på innbydelsen. Når pølsene er spist opp og isboksene er tom, er det film for ungene i 2. etasjen. Denne mannen er bare helt fantastisk og jeg prøver å vise at jeg setter pris på initativet hans.



Håper at dere også har hatt en fin feiring!

6 kommentarer:

  1. Så kjekt det hørtes ut.
    Flotte bilder hos deg.
    Ha en fin morgen dag.

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjekt med gode naboer:-) Høres ut som en trivelig feiring.

    Snakkes i morgen!

    Klem

    SvarSlett
  3. Koselig innlegg! Jeg er helt enig med deg, det er en utrolig koselig tradisjon og Aksel er en herlig mann som gjør dette for alle sammen!:) Klem

    SvarSlett
  4. For en flott nabo! Hørtes veldig koselig ut :)

    SvarSlett
  5. Det må jo virkelig være en super nabo. Tenk å stelle i stand både for liten og stor.

    Super ide med film til barna.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  6. Du verden - sååå koselig gjort! Ja, da snakker vi om å være en GOD nabo! Håper han også har gode naboer som gjengjelder hans raushet!

    Skjønne bilder, Sissel!
    Ønsker deg en deilig helg!

    Sommerklem,
    Anette Willemine

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...