søndag 27. juni 2010

En tid for sommergaver


I går hadde vi 11 års bryllupsdag, og det er jo en god grunn til å kjøpe en gave til seg selv. Denne fine kjolen fra Cream fant jeg på en butikk på Rogn.


Min kusine, Monica (som har bloggen Frihet) kom i går med de fineste sommergavene. Prinsessen fikk denne fine "lommetavlen", som kan henges på veggen eller på døren. Fargen er helt perfekt til de andre turkise detaljene på rommet hennes.


Jeg fikk denne fine posen, som er sydd av lin og er pyntet med fine blonder. Posen er fyllt med store fine kongler, så da har jeg en pose som også kan stå fremme til pynt i julen. Tusen takk, Monica, setter utrolig stor pris på det og takk for de fine ordene på bloggen din.


Denne fine muggen fant jeg i kjøkkenskapet på hytten og i følge min mor kunne jeg bare få den. Den er laget hos Figgjo Flint og har tilhørt min oldemor. Jeg blir så glad når jeg finner slike gamle skatter, som i tillegg har en tilhøringhet i familien.

Ha en finfin søndag!

7 kommentarer:

  1. Heisann!
    Kjolen var kjempe fin...og du har en flink kusine.
    Muggen var jo bare nydelig .Jeg har også vært så heldig og fått noe gammelt i helgen.
    Ha en fin søndag

    Klem Lappeline

    SvarSlett
  2. Kjolen var kjempefin, og jeg skal si du har en flink kusine. Skikkelig gøy med gaver som oser av omtanke.

    Muggen er en virkelig skatt. Den må du passe godt på.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  3. Flotte gaver. Nydelig kjole og muggen var bare skjønn. Heldig du :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med vel overstått bryllupsdag - vi leder med et år;)
    Nydelig kjole!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med bryllupsdag!
    Ser at det har åpnet for shoppingmuligheter i Øygarden etterhvert også... Ikke verst! ;)

    SvarSlett
  6. Kjempeflott kjole :-)
    og flotte sommerpresanger :-)

    SvarSlett
  7. Hei :-)

    Jeg leser du bor rundt Bergen ,
    og liker bruktbutikker :-)

    Har du sett Barneboden i Bergen ?
    www.barneboden.no

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...