lørdag 19. juni 2010

En tid for nye småting


I dag kom shoppingånden over meg igjen, så da fant jeg noen godbiter som fikk være med hjem. Jeg er så glad i disse skålene fra  Ib Laursen, så da måtte jeg ha en til. Gleder meg til de får nye farger inn hos Cornella, slik at jeg kan utvide "samlingen" min.


I samme butikk fant jeg denne fine puten, og den klarte ikke jeg å motstå. Man kan jo aldri ha for mange puter...



På Fretex fant jeg denne fine muggen fra House Doctor. Den skal få stå på kjøkkenbordet, gjerne fyllt med markblomster. Jeg har også kjøpt et par av verdens beste duftelys, kan virkelig anbefale disse fra Yankee Candle. Jeg bare elsker den friske lukten som disse lysene gir, de er verdt sin vekt i gull...

Nå blir det snart vin på terassen sammen med gode venninner, gleder meg til en kveld med jentesnakk og jentedrinker.

Ha en fin kveld!


4 kommentarer:

  1. Har også vært til byn i dag men denne gangen var det lite som falt på meg.Gemalen som shoppet i dag han må jo få noe han også innimellom...Hi hi.
    her er det jeg som er flinkest.
    Ble noen pioner på meg.

    Flotte ting du har shoppet pyten skulle jeg hatt i båten .....hmmm kanskje jeg må ha meg en tur til Nesttun

    Ønsker deg en fin venninne kveld ...håper det er lunt hos deg.

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei.

    Så heldig du var som fant den flotte muggen.
    Jeg har gjordt noen fine frtex funn jeg også i dag.=)
    Ha en fin kveld.
    Frøydis.

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har funnet! Man får aldri nok av hverken puter eller skåler:-) Må ta meg en tur på Cornella igjen snart.
    Kjempeflott mugge! Må visst ta meg en tur på Fretex og:-)

    Ha en fin dag,vennen!

    Klem

    SvarSlett
  4. det var mye fint du har funnet:) leg likte svært godt de nye skålene dine. Kansje jeg også må ha slike:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...