tirsdag 22. juni 2010

En tid for bloggshopping


Da jeg kom på jobb i dag, var jeg en rask tur innom for å sjekke bloggen. Og takk og pris for det, for da oppdaget jeg at det var sommersalg hos Barbro. Så da var det bare til å hive seg på mailen og sikre seg dette fine bilde. Og heldigvis var jeg første man i køen, så nå har dette bildet fått en ny og lykkelig eier.


I stuen står disse flotte peonene til pynt i et enkelt Norgesglass.
De både lukter og ser bra ut og de fyller huset med en lengsel etter varme sommerdager. Håper at temperaturen snart kan krype litt lengre opp på gradestokken, det hadde vært godt med noen dager med over 20 grader snart. Vi har tross alt kommet i slutten av juni, selv om det kan se ut som om værgudene leker at det er vår ute.


Ha en fin kveld! Klem

2 kommentarer:

  1. Åååå så heldig du har vært...... kunne godt tenkt meg bilde.
    Har også noen flotte pioner her i heimen

    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  2. Fant du noe fint på Nesttun? Og er du klar torsdag, ca. 19.10, sånn at vi er på Milde til halv åtte - hvis det passer for deg?

    Nydelige peoner:-) Og kjempeskjønn jente du har!


    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...