tirsdag 25. mai 2010

En tid for verdens beste datter


På fredag fikk prinsessen og nabojentene lov til å gå på butikken for å kjøpe is. Siden vi ikke hadde kommet hjem fra jobb enda, må hun ta med sine egne penger. Da mannen i huset og jeg kom hjem, fikk vi hver vår lille overraskelse.



Jeg kan love dere at vi var like rørt begge to, jeg måtte tørke en tåre en øyekroken da ja. Bare det å komme på dette helt av seg selv, og ikke minst det å ville bruke av sine egne penger på en gave mor og far. Mannen i huset har selvfølgelig spist opp sin allerede, men det har jeg ikke hjerte til. I hvert fall ikke ennå..

Ha en fortsatt fin uke!

6 kommentarer:

  1. En omtenksom jente dere har... som vet å sette pris på dere...
    Smelt sier jeg også...
    Ha en fin kveld

    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig:) Ja sånt kan man virkelig bli rørt av.
    Nå er det tid for å rote litt i krims-kramset. Eskene står klar, så det er bare til å komme. Jeg er hjemme frem til neste torsdag, så bare foreslå en tid:)

    Klem

    SvarSlett
  3. Næææ, for en skjønning hun er! Skjønner at du ble utrolig rørt, det ble jeg også bare av å høre om det! Klem

    SvarSlett
  4. Å, så koselig! Blir helt rørt jeg og:-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Så snill hun er!
    Skjønner godt at du ikke vil spise den... enda...

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...