torsdag 20. mai 2010

En tid for vår


Våren er for meg den fineste årstiden, bare så synd at den snart er over. Det er ikke lenge til vi går inn i det som kalles sommermåneder, så det er bare til å nyte de siste dagene i mai.


Disse bildene ble tatt i "hagen" min i kveld, så lysforholdene er nok ikke de beste. Men det samme gjelder jo for både kameraet og fotografen også, så gjør det nok ikke så mye.


Tulipaner er blant mine favoritter av vårblomstene.


Måtte snike meg til et bilde av naboens plommetre også. Det er ikke det største treet og kan på langt nær måle seg med Barbro sitt, men blomstene er nok like fine.

Håper alle får en fin pinsehelg! Stor klem

4 kommentarer:

  1. Nydelige bilder syntes jeg.Er så enig med deg at
    mai måned er den fineste måneden

    Ønsker deg også en fin pinse

    Klem

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder! Herlig at det spirer og gror igjen:-) Frukttrær i blomstring er noe av det nydeligste som fins.

    Vanligvis så er det ikke noe billigere å handle på nettet hos Panduro, men fikk et rabattkort i posten som kunne brukes en gang, og det måtte jeg jo slå til på:-)
    Sommermarkedet skal være på Milde neste lørdag og er egentlig et familiearrangement med litt av hvert for store og små. Randi, jeg og tre andre damer skal være med og selge litt småtteri. Så det blir litt puter, smykker, ugler o.l. Gleder meg og håper på godt vær:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Flotte blomsterbilder, ikke noe gæli med verken dem eller fotografen. ☺

    SvarSlett
  4. Kjempefine bilder!:)Våren er fin med blomstringen.Våre plommetre er ikke kommet så langt enda.Kun morelletreet.
    Ha en fin pinse!
    klem,Monja

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...