onsdag 19. mai 2010

En tid for produktivitet


Dette er noe av det jeg har gjort på da bloggesperren slo inn. Det er er deilig med et håndarbeid som ikke krever noe særlig tankegang. Og som lett kan kombineres med tv-titting. Noen er allerede tatt i bruk og noen er gitt bort i venninnegaver.



Disse er ennå ikke tatt i bruk, så de skal nok gå til basaren til min bestemors forening. Tenkte at jeg kunne pakke inn 2 kluter sammen med en oppvaskkost og en flaske Zalo. Det må vel være en fin gevinst?

Ha en fin kveld, alle sammen!

10 kommentarer:

  1. Ja, klut, kost og zalo var en god ide! ☺

    SvarSlett
  2. Det blir flotte gevinster! Kan jeg spørre hva slags garn du strikker slike kluter av?

    Klem

    SvarSlett
  3. Kjempe produktiv er du...her hekles det litt men først på listen står hus maling phuu og det er litt kjedelig men det må jo gjøres.
    Dette blir kjempeflotte gevinster

    Ha en fin kveld

    Klem

    SvarSlett
  4. Så produktiv du har vært! Flotte kluter! Sammen med kost og Zalo blir det en super gevinst:-)
    Du skal ikke hekle sånn trekk til Zaloflasken og da?*fnis*

    Ha en fin kveld, vennen!

    Klem

    SvarSlett
  5. Det høres ut som en perfekt basar-premie:-)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  6. Jaha en kjempefin premie!
    Ha en fin kveld.

    Klem Tonje

    SvarSlett
  7. hei på deg.
    åå så fine de er,klart det blir en vakker of nyttig gave,så flink du er.
    tusen takk for hilsen hos meg.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  8. Jepp, det må da være en fin gevinst? Hyggelig å ha deg tilbake etter bloggpause. Men ser jo at du har vært produktiv på andre måter!

    SvarSlett
  9. Så flotte kluter !Du er flink.
    jeg har fått noen slike av min mor men tør nesten ikke bruke dem ,de er jo så fine:)
    Det blir en flott gave med litt oppvaskmiddel:)
    Sol imorgen også,det er så deilig og oppløftende.Ha en fin morgendag:)
    klem,Monja
    Ps:Ja,det var tre pakker jeg brukte i kaken.Sånne små gelepakker ifra Freia.;)

    SvarSlett
  10. Skal si du har vært produktiv.

    Jeg skulle gjerne mottatt en slik vertinnegave. Kjempefin ide.

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...