mandag 17. mai 2010

En tid for musikanten (og en stolt mamma!)

Jeg har dessverre ingen skrytebilder av prinsessen i bunad, men jeg har bilder av en flott musikant. Siden hun nå er en "junior", var det første gangen hun fikk spille i toget sammen med hovedkorpset. Og jeg tror det var med blandende følelser, spennende og kjedelig på en gang. Det er jo klart at det blir en del spilling i løpet av dagen, og instrumentet kan litt tungt i lengden. Men vi kom oss gjennom dagen, og jeg tror at både mor og datter er stolte.

Ellers har det gått i ett i dag, men to besøk til mine foreldre. I besøk nr 1 var det rømmegrøt og pølser på menyen, så bar det opp på skolen får å gjøre vår innsats for skolen og korpset. Etterpå ble det besøk nr 2, men kaffe, kaker og jordbær. Nå er sofaen inntatt og jeg prøver å manne meg opp til jobb i morgen igjen. Godt det bare er 4 dager til helg.

Håper at alle har hatt en fin 17. mai feiring.

5 kommentarer:

  1. Dere kan være stolte begge to syntes jeg. Dere har hatt en fin dag ser det ut som.
    Med tre store barn i huset har vi ikke hatt en altfor travel dag,vi har kost oss... vært å sett på toget og hatt besøk av mine foreldre.

    Klem til deg

    SvarSlett
  2. Flotte bilder av en konsentrert musikant! Dere har god grunn til å være stolte begge to:-)
    Og så deilig å bli vartet opp hos dine foreldre. 17. mai er en hektisk og lang dag, og da er det herlig å få komme til duk og dekket bord.

    Vi var en tur til byen for å se på russesønnen. Litt pes når man har små barn, så neste år blir det Nesttun igjen.

    Om ikke lenge er det helg igjen:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Så flink hun har vært. All grunn til å være stolt :)

    SvarSlett
  4. Så flink! Har hørt øvingen i det siste, sikkert artig når dagen endelig her der og alt skal ut!:) Enn så lenge har vi det greit med vår isspisende lille observatør. Hun som er superaktiv til vanlig ble rett og slett litt paff over alt sammen, egentlig helt greit for oss;) Koselig å se dere, og ja- helt enig at vi bør bli flinkere å ses. Nå er det forresten meldt sol i minst ti dager fremover, så da er vi mer ute (selv om det ikke er meldt så varmt da). Så setter vi nok i gang med maling snart, har dere tenkt noe mer på det? Klem H

    SvarSlett
  5. Det må jo ha vært stor stas for dere alle når jenta skulle spille på selveste nasjonaldagen.

    Vi hadde en flott dag, og det ser ut til at de fleste av mine bloggevenner har hatt en vellykket feiring.

    Savner en liten kommentar fra deg.

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...