fredag 14. mai 2010

En tid for mitt favorittobjekt




Jeg får liksom aldri nok bilder av solnedganger, de er like fine hver gang og de er jo aldri like heller. Så derfor blir disse fotografert igjen og igjen og igjen. For familien min er det helt vanlig at mor springer opp på haugene når himmelen males i de vakreste farger.



Disse bildene er tatt på Sæle i Øygarden, hvor vi har hytte. Stedet ligger i ytterst i havgapet og er derfor et drømmested for oss som har solnedgangfetisj. Jeg må si at jeg gleder meg til lange, solfylte og late dager på hytten i sommer.



Ønsker alle fin helg, måtte den bli solrik!!

6 kommentarer:

  1. Jeg kan gjerne se noen solnedganger:-)

    SvarSlett
  2. Hei!
    For noen nydelige bilder du har!
    klem fra nufse

    SvarSlett
  3. Solnedgangfetisj! Herlig ord. Ha en riktig god helg....med mange nydelige solnedganger. ☺

    SvarSlett
  4. Nydelige stemningsbilder!!
    Ønsker deg en super helg:)

    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  5. Fantastiske bilder du har tatt, og Øygarden er jo utrolig vakker.

    Håper du titter innom hos meg snart.

    Klem

    SvarSlett
  6. Så nydelige stemningsfulle bilder! Vakkert å se på!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...