torsdag 13. mai 2010

En tid for livstegn

(Solnedgang sett fra terassen min i kveld)

Her kommer endelig et livstegn fra damen med bloggesperren.

Dagene går så alt for fort og dette gjør at det er lite tid til å pleie den kreative siden. Mai er jo en travel tid for korpset, med planlegging av rekrutering og ikke minst 17. mai. Og nå nærmer den store dagen seg med stormskritt, så kanskje overskuddet kommer tilbake i neste uke.

Dagen i dag har vært perfekt, deilig å få tilbrakt litt kvalitetstid med familien og gode venner. Nye planter er kommet på plass og de gamle har fått litt ny jord og gjødsel, uteplassen er ryddet og gjort klar for solfylte dager. Nå står maling av huset for tur, så nå får vi se om vi kommer til enighet med Frufly når det gjelder fargevalg.

Håper at alle får en fin helg og en regnfri 17. mai. Lover at jeg skal bli flinkere til å besøke Blogglandia i fremtiden, har savnet dere alle sammen.

Stor klem


8 kommentarer:

  1. Der var du, ja! Nydelig solnedgang. Lykke til med alle gjøremål, mange som har det hektisk nå i mai.

    SvarSlett
  2. Vi savner deg og:-) Håper bloggelysten kommer tilbake snart. Alltid koselig å lese innleggene dine og lese de hyggelige kommentarene dine.

    Nydelig bilde du har tatt!

    Stor klem

    SvarSlett
  3. For et utrolig vakkert bilde, måtte ta meg tid til å se litt ekstra inn i den solnedgangen ;)

    Verden blir mindre og mindre, og Bergen er visst også mindre enn man tror :D Artig! Riktig god 17mai til deg og dine også :) Klem

    SvarSlett
  4. God 17 mai til deg også! Ikke stress med bloggsperren - plutselig er lysten og tiden tilbake igjen♥

    SvarSlett
  5. God morgen!

    Nydelig bilde...
    Det er alltid kjekt med innleggene dine ...så håper lysten er snart tilbake...du får ta den tid du trenegr..plutselig er den der.
    Nå er jeg øyeblikk klar.Takker for koselig hilsen setter stor pris på den.
    Ha en fin helg

    Klem

    SvarSlett
  6. Har savnet deg vennen! Men jeg forstår deg gott, jeg har litt bloggsperre jeg og akkuratt nå, vet liksom ikke riktig vad man skal skrive om. Men det går seg nok til ska du se :o)
    Önsker deg og dine en fantastisk helg og 17 mai. Da jeg er gammel korps jente så vet jeg hvordan en korps 17 mai er og det er ganske hektiskt men koselig. Klem klem til deg!

    SvarSlett
  7. Kjekt med livstegn!
    Et nydelig bilde du har tatt!
    Lykke til med 17.maiforberedelser, og ha en flott nasjonaldag.

    SvarSlett
  8. Ha en kjempefin helg & en riktig god 17.mai:-)
    klem!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...