fredag 28. mai 2010

En tid for en god handel


I dag var det endelig lønningsdag og de som kjenner meg vet at hos meg brenner pengene i lommen. Så i dag var jeg klar for en shoppingtur etter jobb og jeg var på vei til Farmors Hus. Men på veien oppdaget jeg at det var salg hos Birte Bo.


Så dette er dagens tips! Birte Bo skal slå seg sammen med Cèleste og de skal derfor tømme butikken. Denne butikken fører blant annet merker som "line of oslo" og "Odd Molly", som nå selges til reduserte priser (30% -50% rabatt) Jeg endte opp med denne fine tunikaen fra "line of oslo" til halvpris og er superfornøyd.


Jeg fant ikke noe som falt i smak hos Farmors Hus, men jeg oppdaget at de hadde mye klær fra "Container" hos No 6. Jeg falt for denne toppen og jeg gleder meg til å ta den i bruk, så nå må jeg bare vente på solen.

Ha en fin helg alle sammen!

7 kommentarer:

  1. Nydelig topp og tunika! Man må jo unne seg litt når det endelig er lønningsdag:-)
    Håper formen er bedre.

    Ønsker deg en riktig god helg! Kos deg i morgen!

    Klem

    SvarSlett
  2. Slitan, begge to var kjempefine!

    Ha en super helg.

    God klem

    SvarSlett
  3. Så fine ting...Skulle så gjerne vært i by`n en tur.
    Vi får se hva morgen dagen bringer...eller mandag for da har jeg fri

    Ha en fin kveld

    klem

    SvarSlett
  4. Ja, pengene må ikke få anledning til å brenne hull i lommen.

    Lekre saker du har fått tak i. Du blir nok fin når du får fjonget deg med dette.

    Klem

    SvarSlett
  5. Nydelige klær. Heldige deg! :)
    Det er vel egentlig ganske bra at jeg bor på landet. Hadde antagelig gått konkurs om jeg skulle hatt tilgang på alle disse fristelsene :)

    SvarSlett
  6. Heldige deg, Sissel! Det var kjempefine klær! Alltid så deilig å kunne unne seg litt nytt.

    ...................

    Så søtt av datteren din å kjøpe sjokolade til deg. Smelt! :o)

    Ha en deilig dag! Her skinner solen, og jeg hare bare en liten pause før jeg igjen skal ut å male kurvstoler. Blir så fint atte! :o)

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  7. Den tunikaen har jeg sett på også, men den satt ikke så fint på meg så derfor kjøpte jeg den ikke. Hadde den vært fin på meg hadde jeg kjøpt den på flekken

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...