søndag 2. mai 2010

En tid for dager man vil huske

Det har vært stille på bloggefronten denne uken, men det har ikke vært så mye å blogge om egentlig. Lite har skjedd på den kreative fronten, og til mannen i huset sin store glede gjelder dette også på shoppingfronten. Men det siste skyldes ikke viljestyrke, heller at jeg som vanlig er "blakk" før neste lønning kommer inn på konto.

Men på fredag var det lønningsdag igjen, så da var jeg klar for å dra kortene igjen. Denne dagen skulle jeg ut å spise middag med en venninne, så da starter vi med en apperitif på Elefanten rett etter jobb. Så fortsatte vi med 5 tapasretter på Escalon, før vi avsluttet kvelden på Logehaven. Det ble en perfekt kveld med godt selskap, nydelig mat og god drikke, så dette kommer vi til å gjenta.

Lørdagen bar preg av den gode drikken på fredags kvelden, så det ble rolig lørdag. Vi hadde en liten tur til sentrum, hvor vi så på 1. mai toget. Jeg fikk laget en ostekake til konfirmasjonen dagen etter, samt tatt en rask klargjøring av bunaden.

Idag har vi vært i konfirmasjon til min eldste nevø og fadderbarn, Sindre Johan. Så i dag har vi proppet oss med god mat og deilige kaker. En perfekt avslutning på helgen, som bare kunne ha blitt bedre hvis Brann hadde klart å skaffe seg 3 poeng!


I morgen er det endelig teaterkveld igjen, denne gangen står "Hvem er redd for Virgina Woolf" for tur. En oppsetning jeg gleder meg veldig til, for jeg ser at de har fått gode kritikker.

Håper at alle har hatt en fin helg og at dere alle får en fin uke!

5 kommentarer:

  1. Hei Sissel!
    Der var du igjen - har savnet deg:-) Høres ut som du har hatt en koselig helg, spesielt den fredagskvelden.

    Kos deg masse på teater i morgen, vennen!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei igjen!

    Godt at du er tilbake... jeg har savnet deg.
    Jeg har savnet innleggene dine og de hyggelige hilsene fra deg .De setter jeg pris på.

    Høres ut som du har hatt en fin helg.
    Håper du får en fin teater forestilling i morgen.

    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  3. Høres ut som en begivenhetsrik helg, ja. Kos deg på teater.

    SvarSlett
  4. Det var en herlig helg!
    Kos deg på teater i morgen og ha en fin ukestart:-)
    Klem

    SvarSlett
  5. Godt at du er "BACK AGAIN".

    Høres ut for at du fikk gjort kål på en del av lønningen allerede første dag, men det var tydeligvis en koselig kveld.

    Håper teaterstykket svarte til forventningene.

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...