lørdag 15. mai 2010

En tid for beplantning (og da mener jeg selvfølgelig i hagen!)




I år har clematisen endelig fått noe å støtte seg på, og som takk håper jeg at den vil gi meg mange blomster tilbake.


Denne krukken er jeg så utrolig fornøyd med.
Opprinnelig stammer den fra en blomsteroppsats, som mannen i huset fikk da butikken han jobber i åpnet. Da blomstene var visnet, fikk jeg overtalt han til å ta den med hjem. Han har borret noen hull i bunnen på den, slik at den fungerer fint som en "utekrokke".



Jeg har gått og ventet på at pinseliljene mine skulle stå i blomst, men så viser det seg at det er en ekstremt forsinket påskelilje. Jaja, bedre sent enn aldri, de er jo like fine uansett gulfarge.




Gleder meg til tulipanene spretter ut, spesielt siden jeg ser at andre sine tulipaner snart er avblomstret. Og jeg som trodde at jeg bodde på solsiden...

Ha en fin kveld!

4 kommentarer:

  1. Det ser jo ut som du skal få det riktig fint ute i sommer. Jeg tørr ikke vise hvor lite mine blomsterløker har kommet, tror virkelig de aldri kommer opp:-o

    Ha en fin lørdagskveld. Klem

    SvarSlett
  2. Så fint det blir. Hvis det er noe trøst, her har krokusen så vidt titta fram og tulipanene likeså..I morgen skal jeg ta sjansen på å plante ut noen somemrblomster, tror jeg...

    SvarSlett
  3. Clematisen blir nok et syn når den blomstrer! Ser ut som en riktig koselig hage:-)

    Selv er jeg fornøyd med at gresset endelig er begynt å gro, og at plommetreet står i full blomst. Ikke mye prydhage her i gården...

    Alt under kontroll til den store dagen?

    Klem

    SvarSlett
  4. Koselig med fine blomster i hagen:)
    En riktig fin 17.mai helg til deg og dine...
    Klem:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...