tirsdag 18. mai 2010

En tid for arvegods


I kveld vil jeg vise frem litt av arvegodset mitt.


Dette er ting som jeg har arvet fra mine besteforeldre.


Dette fatet blir "pyntet" med en egenprodusert lyspose.


Denne store serveringsbrikken vet jeg at mine besteforeldre har fått i gave til en av bryllupsdagene sine (de endte opp med 60 stk totalt).

Familien min vet at jeg ser svak for gamle ting, så disse er det min tante som har gitt meg. Og det betyr ekstra mye at dette er ting som har vært i familien, kontra å kjøpe det på loppemarked eller Fretex.

Ha en fin kveld!

5 kommentarer:

  1. Så flotte ting du har arvet..
    Skatter som er vert å ta vare på..

    Ønsker deg en fin kveld

    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig med ting med en historie og tilhørighet i familien. ☺

    SvarSlett
  3. Så nydelige ting! Likte godt det settet med fløtemuggen. Tingene blir jo ekstra spesielle når de har en historie. Flotte skatter og gode minner:-)

    Ha en fin dag i solen!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så utrolig flotte ting. Disse tingene betyr litt eksra pga at de er arvet.
    Tror det er første gang jeg er hos deg. Koselig blogg du har.

    Klem Elizabet

    SvarSlett
  5. Ja, det var mange flotte gjenstander, og ekstra hyggelig når de er arvet.

    Håper dere hadde en fin nasjonaldag. En venninne av meg feiret dagen i Bergen, med sin sønn som bor og jobber der.
    Så vakre dere var i bunadene! Det er noe spesielt å ha på seg det på 17. mai!

    Ønsker deg en deilig ettermiddag, søte Sissel! Her er det nydelig sol og 23 varmegrader! Nå er terrassetid!

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...