søndag 18. april 2010

En tid for meg og symaskinen



Puten er ferdig!

Endelig fikk jeg ånden over meg, så i dag har jeg sydd den puten jeg annonserte for lenge siden at jeg skulle lage. Det tok meg noen timer og det ble litt prøving og feiling, men det er jo det man lærer av. Den ble riktig nok ikke perfekt, men det skal vel ikke hjemmelagde ting være. Problemet er at lappene tydeligvis ikke er like store, noe som medfører at de ikke kommer like under hverandre. Men pytt pytt, det går sikkert bedre neste gang.

Stoffene ble valgt ut med tanke på min mor og far sin røde sofa, og de kom på besøk akkurat da puten var ferdigsydd. Så den ble mottatt med stor takk, så jeg tror de ble fornøyd.

Ha en fin kommende uke! Klem


11 kommentarer:

  1. Puten ble jo kjempe fin den.
    Nydelige farger var det også.
    Ha en fin ukestart du også

    klem fra meg

    SvarSlett
  2. Så flott pute! Kan skjønne at foreldrene dine ble fornøyde, ja! Ha ei flott uke!

    SvarSlett
  3. Gratulerer! Det er akkurat sånne koselige puter jeg ser for meg at jeg skal mekke bare jeg får meg en symaskin, he he.

    SvarSlett
  4. Knallfin pute, så flink du er!
    Grattis med overstått til skjønningen, for noen herlige bilder av henne.
    Håper dere har hatt noen fine dager.
    Ha en super start på uken:)
    Stor klem

    SvarSlett
  5. Puten ble kjempefin den! Herlige farger! Tenker foreldrene dine var veldig fornøyde.

    Håper dere har hatt en fin helg!

    Klem

    SvarSlett
  6. Puta ble knallfin!! Skulle ønske jeg klarte å lage noe slikt - er håpløs på alt annet enn å lime på glitter på julekort.. Uff.. Men gleder meg til å følge bloggen din - så kan jeg jo se alt jeg selv ikke får til!♥

    SvarSlett
  7. Flinka! Jeg ønsker meg symaskin, vet ikke helt NÅR jeg skulle sydd, men da hadde jeg iallefall hatt den;-)

    God uke til deg også.
    Klem

    SvarSlett
  8. Puten ble jo kjempefin! Så friske farver du har brukt. :o) Veldig sommerlig og minner meg om jordbær.

    Ønsker deg en deilig start på uken, søte Sissel!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  9. Du er så FLINK! Gøy å se at noen er så flinke med håndarbeid! fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  10. Jeg er ALLTID klar for loppemarked! Så gøy! Bare gi en lyd:-)

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  11. Puta ble kjempefin. Du har vært så flink at! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...