onsdag 7. april 2010

En tid for pakkepost


I går lå det en lapp i postkassen, hvor det stod at det hadde ankommet en pakke til meg. Og siden jeg er hjemme med en febersyk jente i dag, har jeg allerede vært på postkontoret og hentet den. Og dette er ikke en hvilken som helst pakke, for denne kommer fra det store utland.


Pakken kommer fra min gode bloggevenninne, Rachel i Sverige.
Og som dere ser så er det virkelig fine ting hun har sendt til meg, en kjempefin kopp og noen himmelske godsaker. Er hun ikke bare helt herlig? Anbefaler alle til å besøke bloggen hennes og se alle de fine tingene hun lager, spesielt de herlige Tilda-figurene hennes.



Koppen tror jeg skal få være på jobben, påtide å bytte ut den med hakk som jeg har hatt i snart 14 år. Og karamellene skal jeg spare på, men jeg må innrømme at jeg allerede har smakt på en av de. Og de var virkelig sendt fra himmelen.

Tusen takk, Rachel, kjempeglad i deg!!!

7 kommentarer:

  1. Så koselig! Kjempefin kopp, og karameller og søtsaker sier vi aldri nei takk til:-) Nydelig innpakning de kom i.

    Ha en fortsatt fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Veldig fin gave. Nydelig kopp. Og så har du fått deg en fin krok under her. Så fine bilder du har tatt :)

    SvarSlett
  3. Kjempe fin gave og koselig å få noe i posten.
    Ha en fin kveld

    Takker for koselig hilsen

    klem

    SvarSlett
  4. Kjempekoselig gave å få! Det er så hyggelig med små gaver til hverandre. Gaven du laget til Heidi var både søtt og omtenksomt gjort! Farven er også en av mine største favoritter. Har litt av den på kjøkkenet og pusser opp musikk-og tv-stuen i blant annet den farven. Jeg fant et tykt garn og blandet det med dobbel tråd av et bomullsgarn i denne farven. Dette strikket jeg en pute av.

    Ser ut som dere har hatt en deilig påske. Her ved Oslofjorden har sneen smeltet med tåke og regn, og det er i grunn fint å se at det forsvinner. Er nå helt klar for vår!

    Ønsker deg en deilig onsdag ettermiddag!
    Klem
    Anette Willemine

    SvarSlett
  5. Så utrolig koselig! Herlig å få sånne pakker i posten!:) God bedring til K! Klem fra meg

    SvarSlett
  6. For en skjønn gave!
    Håper alt er bra med deg og at lillegull snart er frisk igjen!
    Stor klem Tonje

    SvarSlett
  7. Pakker er supert å hente på posten, kjempefin gave du har fått

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...