mandag 5. april 2010

En tid for nye, gamle møbler


Denne fine kommoden fikk jeg av min mor forrige helg. Den har stått på hytten i alle år, men jeg har liksom aldri lagt merke til den. Min mor hadde ikke plass til den lengre og lurte på om dette var noe jeg kunne være interessert i.


Jeg tok den med meg hjem og var storfornøyd. Det var akkurat en slik jeg trengte og den passet jo perfekt også. Med et par nye håndtak og et strøk med maling, så er den så god som ny. Gyngestolen kommer også fra hytten, men den har jeg hatt en stund. Den var opprinnelig blå, men litt maling kan virkelig gjøre store forandringer. Så nå har jeg fått meg en ny "kosekrok" til en god bok eller et håndarbeid.


Vi har akkurat kommet hjem fra hytten, hvor vi har hatt en ekstrem lat påskeferie. Det har blitt mye god mat, håndarbeid, kryssord og puslespill, akkurat slik påsken skal være.


Håper at dere alle sammen har hatt en fin påske!

3 kommentarer:

  1. Koseligt å høre fra deg igjen. Vel overstått påske til deg også. KJempe koselige ting du fått malt det blir en egen sjarm med det gamle. Ha en fin ukestart.

    Klem fra meg ♥♥♥

    SvarSlett
  2. Sånne gamle kvalitetsmøbler fortjener å komme til heder og verdighet igjen. Ble veldig bra etter et strøk maling. ☺.

    SvarSlett
  3. Koselig å se at det er så mange som er tilbake igjen, og det ser ikke ut til å mangle arbeidslyst rundt omkring.

    En fantastisk kosekrok du har fått deg. En bedre ramme rundt en god bok kan man knapt tenke seg.

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...