tirsdag 13. april 2010

En tid for loppefunn


Det var ikke mye jeg fikk med meg hjem fra loppemarkedet i helgen, men jeg er jo kjent for å aldri gå tomhendt hjem.

Jeg falt litt for denne silen, som helt sikkert var overpriset. Men jeg tror det er ingen som er så dårlig til å prute som jeg er. Det vil si at jeg aldri pruter og jeg går alltid ut av butikken når mannen i huset prøver å få til en god handel.




Dette "sølvfatet" kjøpte jeg også, jeg får liksom aldri nok av de.

Men jeg må ærlig innrømme at det var ganske stive priser på det loppemarkedet. Det var noen som spurte om prisen på Norgesglassene, hvor en dame som jobbet der presterer og si at de måtte hun ha 80 kr for. Da måtte til og med jeg komme med en kommentar, jeg fortalte henne at de kunne man kjøpe for 20 kr på Fretex. Da kom det fra damen at da fikk man gå der å handle da, maken til frekkhet!

Ønsker alle en fin og solrik ettermiddag!

7 kommentarer:

  1. Heisann!

    Du fant jo litt du også. Fine ting.
    Kan være enig i at det var overpriset,og det var ikke mye smil bakom bordet.
    Nye loppis til helgen
    Ønsker deg en fin kveld

    Klem

    SvarSlett
  2. Håper virkelig jeg får med meg noe loppemarked i helgen. Blir jo veldig giret av alt det fine du finner. Ikke alt som er spesielt billig selv om det er loppemarked. 80 kronerfor et Norgesglass var da fryktelig dyrt. Synes også at pruting er fryktelig flaut, og rødmer av skam når nordlendingen setter i gang....

    Vet du forresten om det er noen loppemarked i nærheten av oss til helgen?

    Ha en fin kveld,vennen!

    Klem

    SvarSlett
  3. Takk skal du ha, Sissel! Får vel kanskje vente til neste helg, men da SKAL jeg!

    Klem

    SvarSlett
  4. Det Norgesglasset burde vært STOOOORT:-)

    Likte godt den sila di. Jeg må holde meg borte fra loppemarkeder, jeg har faktisk ingen plass til å sette alt jeg hadde kommet hjem med. Ikke at det er overfylt her, på ingen måte... Men straks når nok Sofie vinduspostene og DA sliter jeg. Vi har slike store stuevinduer med karm og der er det en del planter som frøken S sikkert skal rive ned.

    Kos deg med Fruene...eller er du ingen Frue-fan?

    Klem

    SvarSlett
  5. Flotte loppefunn:) Har alltid store planer om å gå på loppemarked, men kommer meg aldri avsted.

    Mine foreldre har et garasjeloft som skal tømmes i løpet av våren...og der er loppene gratis:) Noe for deg??

    Ha en fin dag i solskinnet..

    SvarSlett
  6. Nei, du kommer nok ikke tomhendt hjem. Nydelig fat.

    For en frekk dame. Henne skulle jeg gjerne ha filleristet. Slikt sier man bare ikke.

    Pruting er jeg faktisk ganske god på. Lærte kunsten i de årene jeg reiste litt i Midt-Østen.

    Kanskje vi skulle arrangere et kurs?

    Klem

    SvarSlett
  7. Kjempefin sil du fikk med deg hjem! Hmm...ja, det var en stiv pris på et Norgesglass - kanskje hun egentlig ikke ville selge dem....

    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...