lørdag 24. april 2010

En tid for gode loppefunn



I dag var det tid for loppemarked igjen og jeg stilte opp like optimistisk som alltid. Og i dag var jeg kjempeheldig, for jeg fant jo en del av de tingene som jeg var på jakt etter.

Denne kisten skal jeg ha i stuen til oppbevaring av tepper og lignende, kofferten skal bare være til pynt.


Denne flotte trekassen fant jeg på det neste loppemarkedet og gjett om jeg ble glad, for det er ikke ofte man kommer over slike funn. Jeg så mange som kom bærende på slike kasser, så jeg regnet med at de ikke hadde flere. Men det viste seg at korpset hadde mange slike, for de har brukt de til å oppbevare bøkene i fra år til år. Men nå var det så mange som hadde spurt om å få kjøpe de, så i år gav de etter. Så jeg var superfornøyd når jeg gikk derfra.

Nå helgevasken unnagjort, så nå kan helgefreden senke seg.

Ha en fin dag alle sammen!

11 kommentarer:

  1. Å så heldig du har vært da!
    Du er flink til å finne perlene...
    :) Birgit

    SvarSlett
  2. Kofferten fikk jeg jo sett, og den var kjempefin! Nå angrer jeg på at jeg ikke var på Smørås - skulle gjerne hatt en sånn trekasse! Så utrolig heldig du har vært:-) Regner med det ikke er flere kasser igjen i morgen...

    Kjekt å treffe på deg forresten:-)

    Ha en fortsatt fin lørdag!

    Klem

    SvarSlett
  3. Ååå heldiggrisen! Jeg var på Skjold (litt sent), men det var jo helt kaos, så jeg ble helt matt og gikk igjen ganske kjapt. Hadde med bilen fordi jeg skulle på Lagunen etterpå og på Smørås var det så mye biler at jeg kjørte igjen uten å gå inn.... Jeg synes ofte det er mye tull og fjas, men sånne trekasser kunne jeg tenkt meg ja! Kanskje det noen igjen i morgen:) *optimist* Håper H er i form og at dere får en fin lørdag! Dere er hjertlig velkommen inn her på et glass senere hvis dere er hjemme!:) KLem

    SvarSlett
  4. Åååå du er heldig. Fant nå noe jeg også ,men for et kaos.
    Var også tidlig ute.

    Det er helt greit at du lager slike puter, ellers hadde jeg ikke lagt de ut.

    Ha en fin lørdag

    klem

    SvarSlett
  5. Den trekassa var kjempefin!Jeg har ikke hivd meg på loppisbølgen ennå, jeg vet at jeg bare kjøper ting jeg egentlig ikke har brukt for - eller plass til. MEN - når vi er på plass på Lunheim DA skal det loppes:-)

    Fant en gammel kasse der i dag, ikke så fin som din, men gammel. Snekkeren brukte den til å ha utstyr i. Nå har han utstyret sitt i en meierikasse:-)

    Ha en fin fin kveld

    Klem

    SvarSlett
  6. Kjempefin trekasse! Vi leverte et par esker med leker mm. til et loppemarked i går. Lurer på om de tingene er solgt og hvor de bor nå. Vi fikk i allefall ryddet bittelitt på roteloftet. ☺ Ha

    SvarSlett
  7. ??? Skulle ikke avslutte med Ha - det er noe helt annet enn "Ha rn god lørdagsskveld" ☺

    SvarSlett
  8. Kjempeflott trekasse. Jeg så også en som hadde fått tak i en slik på det loppemarkedet jeg var på...Missunnelig!

    Både kisten og kofferten var stilige, burde sikkert sett meg om etter noe oppbevaring jeg også..Det er endel lopper i huset etterhvert...

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  9. Tusen takk for koselig hilsen Sissel, jeg er jo hel sylfersk her så roter litt rundt i blinde enda men det skal vel komme seg etterhvert :). Bloggen din fant jeg på en Facebookgruppe (Loppemarked i Bergen). Skikkelig misunnelig på den flettede kurven! ;)

    SvarSlett
  10. så heldig du var her.. jeg stikker alltid innom kjøkken tingene først, ser du har vært råheldig!! kassen er ubetalelig!! koffert har eg make, fin degn også...
    føles deilig å gjøre slike kupp..
    hilsen magny

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...