fredag 16. april 2010

En tid for god start på dagen!




Morning has broken


Morning has broken, like the first morning


Blackbird has spoken, like the first bird

Praise for the singing, praise for the morning

Praise for the springing fresh from the word



Sweet the rain's new fall, sunlit from heaven

Like the first dewfall, on the first grass

Praise for the sweetness of the wet garden

Sprung in completeness where his feet pass



Mine is the sunlight, mine is the morning

Born of the one light, Eden saw play

Praise with elation, praise every morning

God's recreation of the new day


Jeg synes at teksten på denne sangen er helt nydelig.
Denne pleide vi å synge på barneskolen, så den gir også gode minner.


Ha en fin fredag!

8 kommentarer:

  1. Den er kjempefin!
    Ønsker deg en strålende dag, vennen!

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempe fin ♥♥♥
    Ønsker deg en fin fredag og lykke til i helgen.

    Klem

    SvarSlett
  3. Enig,denne sangen er utrolig fin!:)
    Nå kommer jeg nok til å gå og nynne på den resten av dagen;)
    Ha en riktig fin helg !
    Klem fra Monja

    SvarSlett
  4. Helt enig! Jeg har også en fin morgen, sovet lenge og nå sitter jeg med min kaffe og leser blogger! Helgen er her nå og jeg håper du får en fin fin helg med dine käre. Kos til deg!

    SvarSlett
  5. Heisan Sissel! Ja, sangen er kjempefin! Hadde dilla på den på begynnelsen av 90-tallet. :o)

    Gratulerer med overstått 10 årsdag for datteren din!

    Takk for koselig kommentar om puten jeg har strikket. Jeg prøvde å se om jeg hadde noen rester igjen av begge garnene jeg brukte, men hadde kun et halvt nøste av den ene typen. Det er Heavy fra Løve Garn (60 % bomull og 40 % acryl)farve 62. Dette strikket jeg i dobbel tråd mens det andre garnet (et tykkere ull/acrylgarn) strikket jeg med enkel tråd.
    Ønsker deg en deilig helg, min venn!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  6. Tro meg - de fingrene mine er ikke mye grønne. Jeg blir særdeles glad hvis det blir 1 blomst ut av alle disse små plantene.....

    God helg
    klem

    SvarSlett
  7. Ja, den sangen er nydelig! Håper du får slappe av i helgen, vennen! Klem H

    SvarSlett
  8. Ja, kjemefin. Og gratulerer med den kjempefine og tøffe fotballspillende jenta som har 10-årsjubileum. Hils henne fra meg og si at Ålesund er et bra lag å heie på :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...