lørdag 10. april 2010

En tid for før og etter


Dette nattbordet kjøpte jeg på et loppemarked for et par uker siden.



Og slik ser det ut etter et par strøk med maling og et par noen nye knotter. Nå passer den perfekt inn på prinsesserommet, hvor den ene veggen er malt turkis.

 Jeg skal ikke ta æren for "ansiktsoppløftningen", den skal mannen i huset få. Jeg bare drar med meg gamle saker og ting hjem, mens han er den som svinger malerkosten. Det er dette som kalles teamwork...

Ha en fortsatt fin helg!

5 kommentarer:

  1. Det ble kjempefint!

    SvarSlett
  2. Kjempefint ble det.Utrolig hva maling kan gjøre.
    I dag blir det loppis på meg og samlermesse
    Ha en fin søndag

    Klem

    SvarSlett
  3. Oj, så flott det ble! Tenker prinsessen er fornøyd:-)

    Tusen takk igjen for nydelige blomster! Det var veldig koselig å snakke med deg i telefonen, og så håper jeg vi treffes snart:-)

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  4. Nattbordet ble aldeles supert, og så fint å høre at teamworket fungerer.

    Tusen, millioner takk for fatet og det koselige brevet. Jeg har lagt ut bilder på bloggen min.

    Dette ble søndagens store overraskelse.

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...