søndag 11. april 2010

En tid for en perfekt helg



Dette har vært en perfekt helg!

Vi har startet grillsesongen, vi har shoppet,  ryddet i hagen, vasket hagemøbler, vasket, støvsuget og polert bilen. Vi har hatt tid til hverandre og vi har slappet av. Søndagen ble avsluttet med middagsbesøk hos min svoger med familie, noe som alltid er koselig.




Disse bildene ble tatt fra terassen nå i kveld.

Det er bare så deilig nå som kveldene bare blir lysere og lysere, gleder meg til sene kvelder på terassen med tente lys og et glass vin.

Ha en fin uke alle sammen! Klem

6 kommentarer:

  1. Herlige bilder! For en deilig helg og god opplading til uken:)
    Håper du får en god uke.
    Stor klem

    SvarSlett
  2. Høres ut som en perfekt helg - både praktisk & koselig:)

    Ønsker deg en riktig god uke.

    klem

    SvarSlett
  3. Flotte bilder og det har vært en perfekt helg for deg.Deilig... Jeg har også hatt en flott helg.'En god start på en ubrukt uke.
    Ha en fin kveld fremdeles.

    Klem

    SvarSlett
  4. Jaaaaaaaaaaaa! Enig! Deilig, deilig. Ha en super ukestart.

    SvarSlett
  5. Så koselig:-) Kjempefine bilder! Gleder meg til å innvie grillsesongen her og.

    Ønsker deg en fin uke!

    Klem

    SvarSlett
  6. Så fin helg dere har hatt, og bildene var en fryd.

    Tror aldri jeg har opplevd tidligere at folk har frydet seg slik over vårtegnene som det jeg opplever nå. Men så har vi sannelig hatt en lang og kald vinter også.

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...