onsdag 21. april 2010

En tid for en god venninne

I kveld skal jeg på besøk til en god venninne, det vil si den "gamle" naboen min. Det er alltid koselig å besøke henne, for da kan vi "sladre" litt om felles bekjente og kose oss med kaffe, snop og ikke minst cookies. Og som den fine fruen fra Fana jeg, må jeg alltid ha med noe når jeg skal på besøk. Det var egentlig bare tull, men det er jo kjekt å overraske venninner med en liten ting. Så da er det greit å ha et lite lager med hjemmestrikkede kjøkkenkluter på lur.


Måtte dere få en like fin kveld som meg!

7 kommentarer:

  1. Så koselig det er å få besøk av deg da:-) Veldig hyggelig å ha med en liten overraskelse. Og så fine de klutene dine er...godt du ikke har sett mine kluter.
    Kos deg
    KLem

    SvarSlett
  2. Du er en skjønn venninne, det er jeg heldig som vet!:) Hils Siv! Klem H

    SvarSlett
  3. Så snill du er! Det er jeg heldig som vet også:-) Utrolig koselig å få sånne små overraskelser, spesielt av den hjemmelagde sorten.

    Så produktiv du er på strikkeklutfronten. Jeg har ikke klart å strikke en eneste en foreløpig...

    Kos deg i kveld, du fine Fanafrue:-)

    Klem fra en annen fin Fanafrue

    SvarSlett
  4. Du Fana frue er en snill frue som gir slike gaver.
    Det må være kjekt å ha deg som venninne.
    Har også bodd i fana da jeg var liten jente.
    Håper du koser deg i kveld

    Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Du er en god venninne, du! :)

    SvarSlett
  6. Det er venn å ha ja:) snill du er og de klutene var bare skjønne! Selger du?

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...