onsdag 17. mars 2010

En tid for å henge på kjøkkenet


Må bare vise dere disse fine påskeharene, som prinsessen laget for 2 år siden. Dette er faktisk den fineste påskepynten jeg har og som jeg setter mest pris på. Noen av de har fått hedersplass på kjøkkenet, og de passer jo veldig fint sammen med tingene fra Green Gate.


I dag er prinsessen og jeg hjemme på grunn av sykdom, så her går det rolig for seg. Har lovet at jeg skal se på film med henne, så det blir vel en dvd med Brødrene Dahl. Fikk kjøpt en dvd-boks med alle fire seriene, som sikkert ble visst på "Halvsju" en gang i tiden. Synes at det er kjekt at hun kan få se hva vi har vokst opp med, det er jo det som er "kvalitetsbarne-tv"

Ha en fin dag!

9 kommentarer:

  1. Fantastiske påskeharer! Veldig god påskeverkstedide. Kos dere med brødrene Dal, det vekker minner.

    SvarSlett
  2. Å, de var søte! Hadde passet perfekt på mitt kjøkken og. Koselig med sånt som ungene har laget - ihvertfall når det er så flott som dette.

    God bedring til prinsessen! Håper dere får en fin innedag!

    Klem

    SvarSlett
  3. Nydelige harer. Nydelig alt det andre i hylla di også :)

    SvarSlett
  4. Ååå de var søte og passet godt på hyllen din.
    Håper prinsessen kommer seg raskt.
    god bedring

    Klem

    SvarSlett
  5. Så nydelige ting hun har laget.

    De Green Gate tingene dine er rett og slett kjempeflotte.

    God bedring til prinsessen.

    Klem

    SvarSlett
  6. Søte harer! Og god bedring til dattera!

    SvarSlett
  7. De var virkelig fine! Du får hilse og si det til datteren og önske henne god bedring. Siden det snart er helg så önsker jeg dere en kjempe fin helg! Klem klem

    SvarSlett
  8. Sååå fin påskepynt! Slikt håpar eg at jenta mi vil lage til meg ein gong i tida!
    Ååååh, Brødrene Dahl <3 Eg elskar dei, og kan sikkert alle manusskripta utanat.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...