fredag 26. mars 2010

En tid for vårfølelse


Gabriellas sång

Det är nu som livet är mitt
Jag har fått en stund här på jorden
Och min längtan har fört mig hit
Det jag saknat och det jag fått

Det är ändå vägen jag valt
Min förtröstan långt bortom orden
Som har visat en liten bit
Av den himmel jag aldrig nått

Jag vill känna att jag lever
All den tid jag har
Ska jag leva som jag vill
Jag vill känna att jag lever
Veta att jag räcker till

Jag har aldrig glömt vem jag var
Jag har bara låtit det sova
Kanske hade jag inget val
Bara viljan att finnas kvar

Jag vill leva lycklig för att jag är jag
Kunna vara stark och fri
Se hur natten går mot dag
Jag är här och mitt liv är bara mitt
Och den himmel jag trodde fanns
Ska jag hitta där nånstans

Jag vill känna att jag levt mitt liv
(Helen Sjøholm)
 
Når jeg hører denne sangen tenker jeg på våren. Og akkurat nå er det skikkelig vårstemning ute, all snø er borte, solen varmer og tulipanene begynner å titte opp av jorden.
Dette er rett og slett den beste årstiden.
 
Ha en fin fredag og en herlig helg!

8 kommentarer:

  1. Er så enig med deg en deilig tid vi har i møte.
    Ha en fin kveld og en flott helg

    klem

    SvarSlett
  2. Det er faktisk min ynglingssang, får tårer i øyene hver gang jeg hører den. Ønsker deg en god shoppingfri påske. Jeg skal nok shoppe nok for oss begge 2 tenker jeg

    SvarSlett
  3. Hei igjen
    Er ikke så vanskelig å hekle etter oppskrift tror jeg.Er ikke noe flink til det jeg heller men har funnet en heklebok som forklarer godt.
    Det er jo bare å prøve..... har brukt litt you tube også

    Klem

    SvarSlett
  4. Våren er herlig! Og nå er det snart april! Ha en flott påske!

    SvarSlett
  5. Hei vennen,
    Nydelig bilde og det er en av mine favorittsanger:)
    Ønsker deg en super helg og glad påsk!
    God klem

    SvarSlett
  6. Nydelig tekst!

    Ha en riktig god helg & påske:-)

    klem

    SvarSlett
  7. Jeg sang denne sange da jeg sang i kor. Nydelig sang og veldig fin å synge:)

    SvarSlett
  8. Nydelig sang!
    Herlig med våt, men i dag er det litt grått..Men håper sola viser seg i påsken!

    God påske!
    Klem:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...