mandag 1. mars 2010

En tid for ting på stell


Her kommer bildene fra den nye sykroken min. Siden vi har 4 soverom i huset, har både mannen min og jeg hvert vårt "roterom".


Og som dere ser så er tingene på stell på mitt rom i hvert fall.


Så nå er det bare til å sette i gang med produksjonen.
Jeg valgte å utelate trimsykkelen og tørkestativet fra bildene, men de er der de og. Sammen med resten av møblene som ingen vil ha. Men med tid og stunder skal de få et par strøk med hvitmaling, så skal det bli riktig så fint der.

Ha en fin og OL-fri mandag!

9 kommentarer:

  1. Kjempe fint syrom du har fått deg.
    Hvis du skal lage en firkantetet pute er det enkleste å la de to baksidene overlappe hverandre og lage evt noen knappehull.Har du en gammel skjorte med knapper som passer i fargen kan det være en løsning.Håper du fikk litt hjelp her.
    Kjekt å kunne hjelpe.
    Ha en fin kveld med symaskinen og spør gjerne igjen.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Tenk å ha et eget syrom... Det må være toppen av lykke spør du meg, men med fem i familien og tre soverom, så blir det ikke noe syrom med det første.

    Er ikke et øyeblikk i tvil om at du er dame med ting på stell. Kjempefint syrom du har fått deg! Kos deg med sying:-)

    Forresten så trenger jeg å få ryddet litt i stoffsamlingen min. Hvis du har lyst på/trenger litt stoffer så blir jeg glad:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Så ryddig og fint! Jeg gleder meg til å ta i bruk det nåværende soverommet til hobby-/sy-/kontor- rom! Da blir det lettere å sette seg ned med ting, når man slipper å rydde det bort hver gang.

    SvarSlett
  4. Helt toppen! Tenk så mye fint du kan sy nå vennen! Det er super bra og ha ett sy rum så man slipper og plukke bort maskinen hele tiden. Önsker deg en fortsatt fin kveld, klem klem til deg!

    SvarSlett
  5. Høres herlig ut med 4 soverom:-) Skulle gjerne hatt "mitt rom" !

    SvarSlett
  6. Hei!
    Lucky you!
    Så fint der er blitt..
    Det som er som er så fint her inne, er at alt kan bloggifiseres:)
    Kos deg med sying!!
    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  7. Så deilig å ha egen plass til hobbyting. Da er det også litt lettere ta en pause i et prosjekt for å gjøre noe annet, for så å komme tilbake og fortsette. Slipper mye rydding av det, synes jeg.

    Så på de kjempefine bildene du hadde laget. Så flink og kreativ du er!

    Måtte smile da jeg leste om bytte av bord. Slik vil det være i mange år fremover. Og når de flytter ut - ja da savner du noen ganger mest det som i sin tid irriterte. :))

    Ønsker deg en deilig start på uken og denne første vårmåneden, Sissel!

    God klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  8. Roterom og roterom...det var ikke mye rot der i gården....Du skulle sett mitt scrappebord - der er der IKKE orden i sakene!
    Ha en flott dag! Sola skinner!

    SvarSlett
  9. Jeg ble litt beroliget da jeg leste at tørkestativet og trimsykkelen, pluss litt mer, også er i rommet.

    Kjempeflott arbeidsplass du har fått deg. Ta noen bilder en dag når tråd og stoff flyter er du snill.

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...