tirsdag 30. mars 2010

En tid for påskesysler



Siden påsken nærmer seg med stormskritt og værmeldingene ikke ser så lovende ut, kan det være greit å ta med seg litt håndarbeid. Så på vei hjem fra jobb fikk jeg kjøpt med meg litt garn. Planen er å lage en del kjøkkenkluter som bestemor kan ta med seg på basaren til våren. Alltid kjekt å kunne bidra til en god sak!




Litt syarbeid er også kjekt å ha, så da endte jeg opp med en adventskalender. Kanskje den skjønne gutten til min kusine skal få den til bursdagen sin i oktober? Jeg har heldigvis god til å gjøre den ferdig, det er jo så leeeenge til...




En ny bok til påsken er jo også nødvendig, og det må jo ikke på død og liv være krim. Liker å lese litt lettleste bøker av og til, selv om krimbøker er mine favoritter.

Jeg har også dradd med meg en 3 liter med vin hjem, men det sømmer seg kanskje ikke å legge ut bilder av den.

Ha en fin ettermiddag!

8 kommentarer:

  1. Hei.
    Det er nok ingen gryte lapp men det skal bli nåle pute.
    oppskriften fant jeg her
    http://www.slagtenhelligko.dk/2009/04/07/naalepuder/
    Det skal bli påskegaver ....kjempe enkle og dekroative.
    Ønsker eg en fin påske

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Her går det også i håndarbeid. For det meste. Har en krim jeg har holdt på med i evighet. Burde kanskje prøve å bli ferdig med den nå i påska :)

    SvarSlett
  3. Kjekt med litt håndarbeid når det ikke er meldt suupert vær, men de klutene er nesten for fin til å kunne brukes:)
    Kos dere masse i påsken!
    God klem fra meg

    SvarSlett
  4. Ser sannelig ut som om du er klar for det meste.

    Skjønne farger du har valgt på garnet, og du har til og med klart å tenke langt fram i tid.

    En god bok hører påsken til, og jeg skal lese biografien om Haakon Lie.

    Ha en flott kveld.

    Astrid

    SvarSlett
  5. Ser ut som det blir en fin påske på deg selv om været er dårlig. Koselig med innetid, håndarbeid og bøker!:) På oss blir det noen dagsturer på hytten og litt oppgaveskriving på meg, ellers blir det ganske likt som deres påske. Når kommer dere hjem fra hytten? Kos dere, vennen! Klem fra meg

    SvarSlett
  6. Høres ut som om du har mye å holde på meg i påsken. Håper du koser deg, og at påskeværet blir bedre enn fryktet.
    Klemmer.

    SvarSlett
  7. Hei. Tilbake fra påskefjellet hvor jeg har produsert et par babysokker og 1,5 klut. ☺ Fikk minket garnlageret bittelitt.

    SvarSlett
  8. Det garnet øverst er det i bomull? 100%? Og i tilfelle hvor har du kjøpt det? Jeg er på leting etter friske farger i bomullsgarn. Hekler grytekluter.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...