fredag 19. mars 2010

En tid for påskepynt og helgekos


Nå er endelig helgen her, selv om jeg har hatt "helg" lenge. Jeg har vært sykemeldt siden onsdag, men håper å være tilbake på jobb igjen på mandag.


Jeg har nå tatt fram en del av påskepynten min, så nå blir det mer og mer vårstemning her i stuen. Denne fine fuglen har prinsessen laget på skolen i fjor, synes at den er utrolig fin.


Det er så kjekt å fram alle de fine tingene som hun har laget. Når jeg tenker meg om så er det bare Maileg eggene som er "kjøpepynt", resten er ting som hun har enten laget i barnehagen, på skolen eller hjemme. Og for å være ærlig, så er det de tingene jeg setter mest pris på.


Her ser dere resten av "påskeharefamilien", og disse har inntatt hedersplassen i stuen.

Ha en fin fredag!

5 kommentarer:

  1. Så fint dere har pyntet. Dattern din er jo kjempeflink!

    SvarSlett
  2. Koselige påskebilder hos deg.
    Ønsker deg en fin fredag.
    I morgen blir det loppis på meg.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. SÅ mye fint hun har laget og flotte bilder:) Gleder meg til EJ kommer hjem med diverse.
    Håper du snart er frisk min venn.

    God helg og god klem fra meg..

    SvarSlett
  4. Så skjønn påskepynt hun har laget! Harene var supersøte, og den flotte blå fuglen var flott! Mye arbeid med alle sammen. Jeg er helt enig med deg; de fineste gavene er de som barna lager.

    Skjerfet du har laget ble jo kjempelekkert! Mye arbeid, ser jeg. :)

    Ønsker deg en deilig helg, Sissel!

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...