søndag 28. mars 2010

En tid for påskeminner


Her bilder fra påsken i fjor, som i tradisjons tro ble feiret på hytten i Øygarden. Her er vi på kaffebesøk hos min tante m/familie, som har hytte rett ovenfor oss. Som dere ser så har prinsessen det som plommen i egget.



Dette er huset som er med i filmen "SOS Svartskjær", som ikke ligger langt fra hytten vår. Selvfølgelig måtte vi snike oss bort og ta bilder, ikke ofte det skjer så store ting i Øygarden.



Som vanlig er jeg oppe på haugene og tar bilder av solnedgangen, får likesom aldri nok av slike bilder. Her poserer "modellprinsessen" til ære for fotografen.


Og bålbrenning og grilling av pølser hører selvfølgelig påsken til. (Ikke heng dere oppi at det er tørr gress rundt bålet, det er faktisk lov til å brenne bål frem til 15. april....)



Og når man brenner bål, er selvfølgelig alle i familien invitert. Både stor og små, og her minste mann i familien. Dette er lille Leon, som er sønnen til kusinen min. Også han har fått et heklet babyteppe, og her ser dere at jeg har brukt litt mer "guttefarger".

I dag er prinsessen og pusene avlevert på hytten, så nå holder vi på med oppussing av gamle møbler. Godt å få satt mannen i huset i sving litt, jeg gleder meg til å se resultatet.

Ha en fin kveld og uke!

7 kommentarer:

  1. Stedet ser kjempeflott ut og teppet du har heklet er virkelig lekkert. Helt supre farger.

    Det er deilig at snøen er borte, men skulle gjerne hatt et ørlite glimt av sol.

    Klem

    SvarSlett
  2. Ha en riktig fin uke du også:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Så deilig med hytte der ute!
    Nydelige bilder og for et flott teppe du har heklet.. Flinkis!
    Ønsker dere en super påske.
    God klem Tonje

    SvarSlett
  4. Deilig å feriere en slik plass.
    Flotte bilder og et kjempefint teppe du har heklet,
    syntes du skrev at du ikke kunne hekle ...men du kan jo.
    Du er flink ♥
    Gleder meg til å se de malte møblene
    ♥ klem

    SvarSlett
  5. Så koselige bilder, og så heldig dere er som har hytte der ute. Akkurat passelig kjøretur for å komme seg påhyttetur:-)

    Nydelig hekleteppe du har laget!

    Vi er bare en svipptur hjemom for å hente litt forsyninger, og så drar vi opp igjen til Kvamskogen i morgen og blir der et par dager til. Herlig!

    Lykke til med oppussingen - gleder meg til å se de ferdigmalte møblene!

    Klem

    SvarSlett
  6. Flotte bilder, og et flott teppe!
    Jeg har faktisk vært i Øygarden i bryllup!

    SvarSlett
  7. Gu så koselig!!!!!
    Her i huset DIGGER bøtteknotten SOS Svartskjær! Han kan se den flere ganger om dagen, og etterligner stemmene...ha ha ha....."du liker vel ikke at jeg skyter, gjør du? Du vet, jeg er en gammel skiskytter, jeg treffer det jeg sikter på." ha ha ha....."S.O.S, det MÅ være DE".... han e helt vill!! Jeg var faktisk ikke klar over at filmen var spilt inn i Øygarden før for et par uker siden. Kult! :-)

    Ha en deilig Påske!

    W

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...