mandag 15. mars 2010

En tid for nye prosjekter



Siden jeg nå er ferdig med skjerfet, kan jeg endelig begynne på et nytt prosjekt. Stoffene har lagt på vent lenge, så nå er det bare til å sette i gang. Planen er å lage en pute til min mor, så får vi se hvordan det går. Igjen er det disse bildene i hodet på hvordan jeg tror at resultatet skal bli, bare så synd at disse ikke alltid passer med virkeligheten. Stoffene er kjøpt på Ikea og Panduro, jeg fant ut at det gjorde seg med litt Tilda-stoff også.

Jeg skal på styremøtet med korpset i kveld, så det skjer nok ikke noe på den kreative fronten i dag. I morgen skal jeg på møte i Oslo, så vi får se hvor opplagt jeg er når jeg kommer hjem. Satser på å være på Flesland rundt kl 06.30, jeg hater å være sent ute når jeg må pakke opp alt og nærmest kle av meg alt for å komme gjennom sikkerhetskontrollen. Hvis ting går etter planen, er jeg vel hjemme igjen rundt kl 19. Så jeg kan ikke se for meg at jeg har overskudd til å godsnakke med symaskinen da.

Tanken med innlegget er i hvert fall å annonsere for alle at det skal lages en pute, slik at jeg får litt press på meg. Når ting er sagt "offentlig", ja da må det jaggu gjennomføres også.

Ha en fin mandag!

9 kommentarer:

  1. Vakre stoffer! Det blir spennende å se resultatet! :)

    God tur til Oslo!
    Klem

    SvarSlett
  2. Flotte stoffer og jeg gleder meg til å se puten.
    Det er det som er kjekt med blogg... legger en ut ting en skal lage så må en nesten lage det.Vi får jo et spenn bak da.
    Det er også inspirerende å få kommentarer på innlegget.
    Ha en fin kveld
    ♥klem

    SvarSlett
  3. Det hjelper å ha litt press på seg:-) Kjempefine stoffer! Blir nok en riktig flott pute av det.

    Den nederste av klutene er heklet, ellers er de andre strikket m/heklekant rundt:-) Jeg synes de var så fiiine!

    God tur til Oslo!

    Klem

    SvarSlett
  4. Måtte titte innom søndagsinnlegget ditt også, og all honnør til deg for alt arbeidet du har lagt ned i sjalet. Klart det må bli sjalstvang av sånt noe.

    Det blir sikkert en kjempefin pute også. Skal huske å spørre etter den hvis det tar for lang tid.

    Skal du ikke være med på min Give Away?

    Klem

    SvarSlett
  5. God tur til Oslo!
    Korpsbarn her og, ja - valthorn. Og trommer...

    SvarSlett
  6. Stoffene var fine og friske, blir nok noen flotte puter til mor:)

    SvarSlett
  7. Ok, nå skal vi følge med her og minne deg på det om det ikke dukker opp en pute snart! ☺ Ang. kakefat med lokk. Jeg har også en sånn, men etter at jeg fikk Bake It Easy fra Porsgrunn så har jeg bare brukt den, den er genial bla. til ostekake!

    SvarSlett
  8. Jepp, kommer til å vente på putene. Skjerfet ble nydelig!!! :)

    SvarSlett
  9. Skerfet ble kjempe fint og nå er jeg spent på puta, den kommer nok bli toppen. Stress ikke for mye bare. Stor klem fra meg till deg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...