fredag 12. mars 2010

En tid for nervøse mødre

I dag har prinsessen deltatt på sin første spillekonkurranse og jeg tror at jeg var mer nervøs enn henne. Hun og en annen jente i korpset spilte duett og det gikk heldigvis veldig bra. Og en slik stor begivenhet må selvfølgelig feires, så det ble middag på Fridays etterpå.

I morgen skal hun delta i konkurransen sammen med korpset, så det er enda mer spenning i vente. De skal spille i Grieghallen i morgen kl 14.50, samtidig som hun er invitert i bursdagsfeiring på Wasteland kl 15. Så når de er ferdig med spillingen, er det bare til å ta jenten under armen og løpe gjennom hele byen. Der skal hun være til kl 17.30, mens festkonserten og kåringene begynner kl 19.30 i Grieghallen.. Så da får vi se hva vi skal bruke denne "dødtiden" til, tror at jeg i hvert fall skal ha med litt strikkearbeid i vesken.

På søndag begynner fotballsesongen, så da er vi klar for fotballturneringer igjen. Da blir det fotballkamp kl 12.30, 13.30 og 14.30, så vi satser på fint vær den dagen. Helgen avsluttes med nok en bursdagfeiring, så da går turen rett fra fotballbanen til festivitas. Jeg liker veldig godt å være med både på konserter og fotballkamper, men jeg ser også frem til at denne helgen er over.

PS! Bergensavisen var og intervjuet og tok bilder av deltakerne og gjett hvem som dukket på nettsiden deres i kveld? (Til og med jeg klarte å snike meg med på et bilde, men det var helt ufrivillig (ja, det er oss dere ser i bakgrunnen på bildet!)


Ha en fin helg alle sammen!

9 kommentarer:

  1. Ja, her var helga fullbooka, he he. Ha en riktig flott helg!

    SvarSlett
  2. Hei!

    Du har en travel helg foran deg,men det er jo kjekt at de er aktive.
    Ha en fin helg

    Klem

    SvarSlett
  3. Det blir jammen en travel men sikkert en kjempekjekk helg.
    Strømpebåndene har jeg ikke laget selv:)
    God helg og god klem til deg!

    SvarSlett
  4. Ja, da har jo du litt å henge fingrene i denne helgen:-) Her kjører vi intensiv bursdagfeiring hele helgen, så skulle du ha lyst på litt kake er det bare til å banke på.

    Lykke til med alt du skal rekke over i helgen!

    Klem

    SvarSlett
  5. Ja, det kan bli hektisk inni mellom. denne helgen er heldigvis rolig her i huset. Skal på shopping og cafe med min eldste datter. Koselig :)
    Lykke til med konkurransen. Jeg krysser fingrene for jenta di :)

    SvarSlett
  6. Travle helger! Stas med dattera di - lykke til i konkurransen!

    SvarSlett
  7. Ja det må jeg si att dere har fullt upp.Som gammel korps jente vet jeg hvordan det kunne väre visse helger. Lykke til! Og forsök og kos deg i mellan, og du ta deg en tur til Barbro og ta deg en kopp kaffe*ler* Ha i allefall en fin helg käre du! Klem

    SvarSlett
  8. Det er som et maratonløp det du har foran deg, men det blir sikkert både gøy og spennende.

    Jeg har lagt ut Give Away på bloggen min, og håper du bli med.

    Klem

    SvarSlett
  9. Så spennende å være med på konkurranse! Skjønner godt at mor er spent! Har vært med på så mange slike situasjoner opp igjennom, men jeg blir aldri vant med det! *Ler*
    Lykke til (begge to!) med konkurransen og maratonhelg! Heia mammaer!!!

    God klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...