torsdag 25. mars 2010

En tid for mer påskepynt


Jeg må bare vise dere bilder av disse fine påskeharene.


Disse laget prinsessen i helgen og jeg synes at de ble skikkelige søte. Mesteparten av delene er filtet sammen, noe vi ikke har vært borti før. Hodet skulle riktig nok limes på, men som vanlig så fungerer jo aldri den limen som følger med i pakkene. Så disse hodene er festet med mange knappenåler, for det er jo ikke så fint med harer med et hengende hode...


Jeg vil anbefale alle med barn til å ta en tur innom en hobbybutikk, for der finnes det nok forslag til påskepynt som passer for alle aldere.

Ha en fortsatt fin dag!


6 kommentarer:

  1. Åååhh..de var søte!♥ Og det nattbordet under her var superfint, jeg ser etter to sånn, gi en lyd hvis du kommer over det!!:) Ha en fin kveld, vennen! Klem

    SvarSlett
  2. De var utrolig skjønne! Nydelig påskepynt!

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  3. Så fine! Ja det er alltid koselig og pyssle med barna. Klem til deg!

    SvarSlett
  4. De der falt jeg halt pladask for ! koselige!

    SvarSlett
  5. De harene var jo skjønne! Så flink hun er!

    SvarSlett
  6. Kjempe skjønne var de, en flink kreativ jente du har.
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...