tirsdag 9. mars 2010

En tid for livstegn


Endelig et livstegn fra denne kanten!


Jeg kunne jo ikke dy meg, måtte jo ha litt påskepynt fra Maileg jeg også, synes at disse eggene er så fine. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte et av de store også. Men jeg hørte rykter om at Berthas Oldebarn får inn litt påskepynt fra Green Gate snart, så jeg finner vel noen egg der også tenker jeg.



Fant et godt påskepynt tips på Anette Willemine sin fine blogg, men dette var ikke så lett som det så ut som. Men jeg har ikke gitt opp, skal prøve meg på minst en skål til.



Håper at står bra til med dere alle sammen!

Stor klem


10 kommentarer:

  1. Søte egg! Jeg pynter ikke stort til påske, men sånne egg kunne fått plass. ☺

    SvarSlett
  2. Kjempefine! Har bare funnet grønne, jeg. Hvor fant du dine Mailegegg hen?

    Tror jeg har funnet ut av det med bildene. Gå inn på innstillinger og scroll ned til du kommer til "velg oppdatert redigeringsverktøy" og så trykker du på "oppdater redigeringsprogram". Neste gang du skriver innlegg og laster ned bilder vil du få muligheten til å velge ekstra store bilder.

    Håper du får det til:-)

    KLem

    SvarSlett
  3. "Velg redigeringsprogram for innlegg" skal det være....ikke "velg oppdatert redigeringsverktøy"...

    SvarSlett
  4. Kjempefine egg - jeg kjenner jeg må anskaffe meg noen slike selv...

    SvarSlett
  5. Hei! Disse eggene var var kjempe fine.
    Får ønske meg noen slike.
    Flotte bilder

    klem

    SvarSlett
  6. Flotte påskeegg! Og flott skål du har fiksa!

    SvarSlett
  7. koseligt! Eg har kjøpt dei store egga. Angra på at eg ikkje invisterte i små egg :P

    SvarSlett
  8. Wow, så flott den ble! Jentene i huset skal prøve seg på påskepynt i helgen. Det er så koselig å sitte sammen slik. ♥

    Ønsker deg en flott dag, Sissel!

    Klem fra Anette Willemine

    SvarSlett
  9. Nydelige egg du har fått tak i.

    Jeg er ikke den store påskepynteren, så det blir vel ikke stort mer enn noen egendekorerte glass og kanskje et par høner med kyllinger.

    Ha en flott kveld

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...