tirsdag 23. mars 2010

En tid for gode venninner og smågaver


I kveld er det jentekveld med gode venninner, så da er det klart at man må ha med seg noen små gaver. Så jeg kjøpte med meg 4 skåler på vei hjem fra jobb idag, og garnet hadde jeg fra før av. Disse skålene var sikkert ferdig på en halv time, så de er både enkle og veldig dekorative.



Disse to skal jeg ha med meg som venninnegaver, og jeg håper de liker de like godt som jeg gjør. For å pynte de opp litt ekstra før påsken, har jeg fyllt de med drageegg.


Gleder meg til et par timer med bare jenteprat om alt og alle.

Ha en fin kveld!

3 kommentarer:

  1. Så heldig dine venninner er som får en liten gave.Syntes også det er kjekt å gi vekk noe også.
    Lur ide med disse skålene.
    Snill og omtenksom er du.

    Jeg var på lopppemarked på Ulsmåg skole og det var vel der du også var??

    Kos deg i kveld

    klem

    SvarSlett
  2. Du er så snill du altså! De var supersøte! Og kos deg masse i kveld! Klem H

    SvarSlett
  3. Kjempefine skåler! Skjønner jo at jeg snart må invitere deg på besøk:-)

    Kos deg!

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...