mandag 22. mars 2010

En tid for å glede andre


Når jeg så fargen dette garnet, tenkte jeg med en gang på FruFly. Alle som har fulgt bloggen hennes, vet at dette er en av hennes favorittfarger. Jeg er inne i en "strikkeklut-periode" og fikk derfor lyst til å overraske henne med en liten gave. (Kluten var selvfølgelig ferdigstrikket da hun fikk den, måtte bare ta bildet når det var dagslys tidligere i dag!)

I helgen startet loppemarkedsesongen igjen, og der kom jeg over denne fine skålen. Den er også i FruFly sin farge, så da var ikke valget så vanskelig. Og siden jeg er så heldig å være FruFly sin nabo, er gaven nå overlevert. Det er ingenting som er bedre enn å glede andre, og kunne gi noe som det ligger en tanke bak.

Jeg er så glad for å ha henne som nabo og venninnne, noe jeg håper at vi kan være i mange år fremover.

Har du overrasket noen av dine kjære i det siste?

Ha en fin kveld!

9 kommentarer:

  1. Så snill du er:-) Den største glede man kan ha er å gjøre andre glad. Fru Fly blir sikkert kjempeglad:-)

    klem, L

    SvarSlett
  2. Hei!

    Det er veldig kjekt å kunne glede andre.
    Man gjør det egentlig litt for sjelden.
    ♥Den største gleden du kan det er å gjøre andre glad♥...heter det..
    Skal si at Fru Fly er heldig og snill er du.

    Ha en fin ukestart

    Klem

    SvarSlett
  3. Så koselig! Kan du vurdere å bli min nabo? Det eneste jeg har fått av naboen i det siste er kattebæsj på terrassen.....På den annen side, jeg har vel ikke gitt naboen noe fint heller..

    SvarSlett
  4. Hei skjønningen! Jeg ble UTROLIG glad!Ble helt rørt over at du har brukt tid på den, funnet skålen og tenkt på meg. Kjempekoselig at du tittet innom med denne nydelige overraskelsen - og en prat! Er så glad for at du er min venninne og nabo også!♥ Klem H

    SvarSlett
  5. Så snill du er!
    For en nydelig gave♥
    Overrasket den samme jenten i dag jeg:)utrolig vittig at vi gjorde det samme dag?!
    Natti natt♥

    SvarSlett
  6. Så utrolig snilt av deg! Ingenting er vel som å få slike skjønne små overraskelser:-) Herlig farge på kluten og skålen.

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  7. Veldig koselig og fin gave. Jeg liker de klutene, uansett farge :) Vi kan vel alle bli flinkere til å gi hverandre hyggelige overaskelser. Jeg kan i hvert fall det :)

    SvarSlett
  8. Så snill du er! Flott farge på de klutene! Prøver å glede mine nærmeste med ord og godt humør:)

    SvarSlett
  9. Forstår att hun blev glad for den fine gaven, det var koselig av deg. Og så fine saker!Du er snill og omtenksom.Önsker deg en fin uke. Klem klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...