lørdag 20. mars 2010

En tid for bestevenner


Her er et bilde av en prinsesse, som kjedet seg når hun var syk tidligere i uken.


Da er det kjekt å ha selskap av en "liten" pus,



Dette er Elvis, som følger etter prinsessen hele dagen.


Dette er verdens snilleste katt, som man nesten kan gjøre hva man vil med. Og jeg kan love at han har fått gjennomgå de siste årene.

 j

Om kvelden når jeg skulle legge meg, fant jeg "Kongen" i prinsessesengen. Han hadde sneket seg opp til henne etter at hun hadde sovnet. Og dette bare måtte jeg ta bilder av, det er det nærmeste vi kommer søskenkjærlighet i dette huset.

Nå skal prinsessen og jeg straks på teater for å se Jungelboken, men først blir det lunsj på Fridays.


Ha en fin lørdag!

9 kommentarer:

  1. Det er mye selskap i en liten pus:-) Godt at prinsessen er frisk og rask igjen. Kos dere på teater i dag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Å den pusen er jo helt forelska i prinsessa di han:) puser er skjønned dyr:) har selv to:) flott blogg:)

    SvarSlett
  3. Så söte de er! Puser er det beste som finns, vi har to og de er så tillgivne og kälene, og de er virkelig en del av famililen.
    Vet du i dag har jeg värt og köpt gave till deg (du husker vel att du vant?)Så nå genstår det bare og se når jeg får posta den. Önsker dere en kjempe koselig tur på teater og resturang. Stor klem fra Rachel.

    SvarSlett
  4. Å, så nydelige bilder, spesiel sovebildet. Det er mye selskap i en katt, særlig hvis den er av den kosete sorten. Vår pelskledde dame er gammel og sær og koser kun med meg, til seksåringsens store sorg. Hun vil så gjerne ha en kosekatt, ikke en katt som venninnene er redd for...

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder og en skjønn jente du har.
    Har vært på loppis idag og fant litt små plukk.
    Legger de ut nye ting i morgen ? Har en som har lyst å gå.

    Ha en fin lørdag
    KLem fra meg

    SvarSlett
  6. Herlige bilder!

    Vi har også to katter og det er stas for ungene - Sofie lager skikkelig høy hylelyd da hun ser en av kattene:-)

    God lørdagskveld!

    SvarSlett
  7. skjønneste bildene!
    Håper helgen deres var knall.
    Ønsker deg en fin start på uken.
    Stor klem

    SvarSlett
  8. Så skjønne "søsken"! Herlige bilder du har tatt!
    Så bra at "Snuppa" har blitt bedre!

    Vet du? Dyr kan føle når du er syk. Hunden min Børre (som jeg nylig mistet) pleide å hoppe opp i sengen å legge seg på det ene benet mitt etter en ryggoperasjon. Benet sluttet å verke etter en stund. Da hoppet han ned igjen. Jeg aner ikke hva som skjedde, men da jeg fortalte det til en person som jobber med hunder, kunne han fortelle at det er en egenskap dyr ofte har. Merkelig...

    Ønsker deg en deilig start på uken, Sissel!

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  9. Ser ihvertfall ut til at Kong Elvis passer godt på prinsessen.

    Godt at hun er frisk igjen.

    Hilsen Astrid

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...