onsdag 24. mars 2010

En tid for årets første loppefunn


Jeg var dessverre litt for sent ute til på årets første loppemarked, så mange av godbitene var allerede solgt. Men de som kjenner meg vet at jeg aldri kan gå tomhendt hjem, så endte jeg opp med dette nattbordet. Planen er at det skal males hvitt og plasseres på prinsesserommet, regner med at hun blir fornøyd da.




På slutten a v dagen var det posesalg, så da fikk prinsessen og en venninne dele på en pose. Og i tillegg fikk jeg puttet oppi et par ting, blant annet dette speilet. Jeg får si som Øistein Sunde, "Kjekt å ha". Da vi skulle rydde etter loppemarkedet, fant jeg dette fine fatet i en kasse sammen med masse avispapir. Dette fatet hadde ikke funnet veien fram til salgsbordene, til min store glede. For dette er jo rett og slett en liten skatt, et lite barnefat med bilde av Jon Blund. Regner med at dette ikke blitt stående igjen til posesalget i hvert fall. Det er ingen småbarn i dette huset, men jeg skal nok alltid finne noen som vil ha det.

Ha en fortsatt fin dag!

6 kommentarer:

  1. Fine loppisfunn. Det er jo så mange artige knotter å få, som man kan pynte opp sånne skap med. Fatet var nydelig. :)

    SvarSlett
  2. Så flotte loppisfunn. Dere er jo så heldige som har loppemarked i nærheten. Her dukker det jo opp et en gang hver 10. år virker det som. Men til sommeren skal jeg til loppismekka, Sverige, så da håper jeg på mange godbiter i bagasjen.

    Håper du får en flott påske!

    SvarSlett
  3. Å, så nydelig nattbord! Har vært på utkikk etter noe sånt selv. Kjempeskjønt fat og. Var du på Ulsmåg skole, eller?

    Klem

    SvarSlett
  4. Syntes nå at du også har funnet fine ting.Dette har ikke jeg sett.
    Jeg vil takke deg for de koselige kommentarene på bloggen min

    Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Det nattbordet kan du få virkelig fint, og fatet med Jon Blund skulle jeg gjerne hatt klørne i.

    Det minner meg om en barnesang, men klarer ikke huske teksten i øyeblikket.

    Klem

    SvarSlett
  6. Så fine loppefunn. Det nattbordet tror jeg blir veldig fint når du får shina det litt. Jeg har forresten planer om litt klutstrikking, men liker ikke så godt å strikke med bomullsgarn. Mye tyngre enn ull og jeg sliter litt med senebetennelse.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...