fredag 19. februar 2010

En tid for vårpynt



I dag har jeg bare vært hjemme og pleiet hodet og nakken.
Siden jeg våknet med et "bånd" rundt hodet, fant jeg ut at her var det bare til å holde seg hjemme. Så det har blitt en del soving og Paraceter i dag. Formen her heldigvis bedre nå, for i morgen er det seminar med korpset til prinsessen.


På bildene ser dere siste Green Gate innkjøp, eller morsdagspresang som jeg kaller det. Synes at disse fine tingene skaper litt vårstemning på kjøkkenet, noe som trengs siden vi nå har fått ny snørekord i Bergen.

Håper at alle får en fin helg!

3 kommentarer:

  1. Fine bilder av fine ting!
    Håper du er helt fin i morgen.
    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  2. Så leit at du har fått vond nakke og hodepine...:( Håper det går over snart og at du er pigg igjen til alt dere skal i helgen. Takk for at du er så snill, vennen! God klem H

    SvarSlett
  3. Nydelige ting fra GreenGate! Skaper virkelig vårstemning det her:-)

    Håper formen er bedre i dag. Kos deg på korseminar!

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...