søndag 7. februar 2010

En tid for tildekking


Jeg var så lei av å se på "rotet" i cd og dvd skapene og gjorde et forsøk på dekke skapene med frostet dekor. Men som dere ser, så ble ikke det så vellykket.


Jeg kjøpte som tidligere nevnt en tapetrull hos Frist Floor på salg, i håp om at det ville fungere bedre. Så i dag satte jeg mannen i huset i sving og jeg er ganske så fornøyd med resultatet.


Så nå kan jeg se på små gullstjerner i stedenfor cd'er og dvd'er i alle regnbuens farger.

Akkurat nå holder jeg på med disse så mye omtalte putene mine, kan ikke forstå hvorfor det skal være så vanskelig. Jeg tror at heklenåler og strikkepinner er mer min greie.

Ha en forsatt fin kveld! Klem

7 kommentarer:

  1. Det ble kjempe fint! Klem og god kväll!

    SvarSlett
  2. Knallfint!!
    Jeg skal prøve meg på puter i morgen tenkte jeg, men har aaaldri gjort det så vi får se hvordan det går.
    Ha en fin kveld.
    God klem fra Tonje

    SvarSlett
  3. Det ble jo kjempe fint skap.
    Spennende å se putene dine når de er ferdige.

    Klem

    SvarSlett
  4. Så fint det ble, tapet kan brukes til mye.
    Jungelboken høres veldig morsomt ut. Vi var på barneteater og da koster ikke bilettene så mye, betalte 110 for vi bestilte tidlig. Kinobiletter koster jo ca 85/90 kroner så da er ikke forskjellen så stor og teater er jo så mye morsommere enn kino. Så hold utkikk etter barneteater for da er gjerne billettene mye billigere.

    SvarSlett
  5. Å, det ble fint! Og så smart! Faktisk helt genialt!

    Tenker putene blir kjempelekre! Mistenker deg for å være LITT selvkritisk... Gleder meg til å se de.

    Og jeg er så glad for at jeg har funnet deg her inne:-) Blir alltid i godt humør av å lese de koselige kommentarene dine.

    Har litt problemer med mailen, så jeg tar noen priseksempler på tekstilbilder her: (Størrelsen er oppgitt med passepartout)

    13x18 cm kr. 220,-
    20x25 cm kr. 310,-
    30x40 cm kr. 650,-

    Ønsker deg en fin uke!

    Klem

    SvarSlett
  6. Skapet ble virkelig nydelig. Disse glasskapene som man tror man skal ha i den skjønneste orden, kan dessverre fort fremstå som litt rotete. Super og genial løsning.

    Hvis du skal froste noe en annen gang, så har jeg et godt råd. Bland Vitrea maling i frosten. Det er et hav av farger å velge mellom.

    Astrid

    SvarSlett
  7. Hei!
    Tusen takk for awarden! Veldig hyggelig! :)
    Skal ta den med i neste innlegg... :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...