torsdag 18. februar 2010

En tid for stress


Ikke alle dager er like gode og dette har har vært en rotete dag.


Mye å gjøre på jobben, som medfører at man av og til mister oversikten. Og det toppet seg med at jeg klarte å slette en viktig mappe på maskinen min, og jeg kan love at det kom noen gloser da jeg oppdaget det. Så moralen er, rydd aldri på PCen i stresset tilstand. Jeg venter nå i spenning på om Ergo klarer å finne igjen denne mappen et eller annet sted.


Planen var å gjennomføre et teammøte i dag, men uten mappen manglet jeg en del av agendaen. Så jeg utsatte møte og fikk meg en time hos kiropraktoren i stedenfor. Ingen ting som er så deilig å få knekket opp nakken litt og jeg kan love at det var nødvendig. Litt synd å si at det eneste som er strampt på denne kroppen er nakken min. Fikk streng beskjed om å komme tilbake til behandling neste uke og uken etter der igjen.




Men heldigvis skal dagen få en bra avslutning, for jeg skal på teater med et par venninner og se "En sporvogn til begjør". Det gjelder jeg meg veldig til og jeg er så fornøyd med investeringen i årskortet jeg kjøpte på Den Nationale Scene, det kan virkelig anbefales.


Ha en fin kveld alle sammen!

10 kommentarer:

  1. Pass på kroppen ja!!

    Kos deg i kveld:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Håper kroppen har roet seg...Jeg er sikker på at mappen dukker opp igjen under kyndige datahender.

    Kos deg masse på teater i kveld -og ha en stressfri aften!

    Klem

    SvarSlett
  3. Det går nok bra skal du se. Tror du hadde godt av å avlyse møtet og gå til kiropraktor istedet.

    Du får sikkert en flott teateropplevelse. Oppsetningen har jo fått god kritikk.

    Klem

    SvarSlett
  4. Å så göy og gå på teater,kos deg masse med dine venner! Her finns det ikke en teater på flere mil så jeg får blogge jeg,men det er koselig syntes jeg.Du finner nok mappa ska du se vennen. Klem till deg!

    SvarSlett
  5. Kos deg !! God bedring til nakken!!

    SvarSlett
  6. Hei søte deg. Å, ja datatrøbbel er ikke noe morsomt. Du får be noen snille smartinger om å trylle det frem igjen. Det er jo mulig å få gjort noe med det. Man skal bare vite hvordan... ;)

    Kos å avslutte dagen på en god måte da. Har ikke sett oppsettingen i Bergen, men her i Oslo var den i alle fall flott! Er det ikke herlig å ha abonnement? Jeg har også abonnement på flere teatre i Oslo samt til Operaen. Det er en nytelse å få med seg! Lene seg tilbake og nyte. Vel, det var faktisk én gang, på Det Norske Teatret, at forestillingen var så ekstremt dårlig at jeg gikk i pausen...

    Håper du sitter og koser deg akkurat nå, Sissel!

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  7. Håper du koser deg på teater og at mappen blir funnet:)
    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  8. Kos deg på teater! Håper mappen komer til rette...

    Klem

    SvarSlett
  9. Takk for koselig kommentar på bloggen.
    Lykten er kjøpt hos Riviera Maison i Bergen.

    kurset jeg går på er på Lappe-Lofte som ligger på Kalandseid.Kjempe fin butikk og en flott dame som jobber der.Inspirerende.
    www.lappe-lofte.no
    Ha en fin kveld.
    klem

    SvarSlett
  10. datt over denne bloggen, og det er eg jammen glad for :D her var det mykje kjekt. Og eg har alt lagt meg til som følgar. Gledar meg til neste innlegg :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...