mandag 8. februar 2010

En tid for store bragder



Siden jeg har snakket så mye om det putene jeg skulle lage, må jeg få skryte av at jeg nå har laget to stykker. Men ingen av de ble perfekt, men det kan man vel ikke forvente av en nybegynner. På begge putene klarte jeg å skade strykemerkene, men øvelsel gjør mester.

Den fremste puten laget jeg i ettermiddag, så den ble gjort på 1-2-3. Mens den bak tok litt lengre tid, for den er jo litt mer "for seg gjort". Men jeg er i hvert fall motivert til å lage flere, nå som teknikken begynner å sitte.

Men det blir ikke i kveld, for nå skal jeg fortsette på skjerfet til prinsessen.

So long.

11 kommentarer:

  1. Jeg synes putene er nydelige. Er bare villt begeistret for disse bildene.

    Om det er noen små skjønnhetsfeil, så er det bare du som ser det.

    Veldig glad for at du besøker bloggen min.

    Astrid

    SvarSlett
  2. De er jo kjempe fine!!
    Jeg har ideer til puter i hodet mitt jeg også.
    Strykemerkene er på plass, jeg mangler bare det rette stoffet!!

    SvarSlett
  3. Det ble jo flotte puter.
    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempefine puter, Sissel:-) Du får det til du..
    Så i ditt forrige innlegg at du har fått award.... gratulerer så mye.. Og jeg ble kjempeglad for at du deler den med meg:-)))Tusen takk:-))

    Klem

    SvarSlett
  5. Flotte puter. Kan ikke se noe gærnt med dem. :)
    Takk for hyggelig kommentar hos meg. Jeg kommer ikke til å bruke Barbro-konseptet i vår/sommer kjolene. Synes det passer best til fleece :)

    SvarSlett
  6. Putene ble kjempefine! Ser helt perfekte ut, spør du meg! Det var det jeg visste... Utrolig stilig det stripete stoffet. Knallfin kombinasjon til strykemerkene. Flinkis!

    Klem

    SvarSlett
  7. De ble super fine syntes jeg du er jo kjempe flink! Gleder meg til og se neste projekt. Ha nå en super fin dag vennen!

    SvarSlett
  8. Kjempefine- jeg har ikke startet på mine. Tiden flyr fra meg og i tillegg har jeg ikke mest energi for tiden..
    Blomsten kalles på folkemunne hjerteblomst og hun i blomterbutikke skjønte hve jeg mente med en gang.
    Ha en fin dag Sissel.
    God klem fra Tonje

    SvarSlett
  9. Jeg er ny i bloggverdenen, og snuser litt rundt om kring på blogger for å "føle" stemninger, tekst og bilder. Bloggen din er koselig.

    Med hilsen Grethe Kristine Gundersen

    SvarSlett
  10. Hei vennen!
    Du er jo knallflink jo! Du er bare altfor kritisk til deg selv. Synes de ser veldig fine ut jeg!♥ Nå blir du sikkert bitt av sybasillen fullstendig:) Ha en fin ettermiddag! klem H

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...