tirsdag 16. februar 2010

En tid for reklame




Jeg bare måtte innom en tur hos Berthas Oldebarn i går, og kom så sagt hjem med 3 fat og en liten mugge fra Green Gate. Jeg tror at det er fatene som er oppe helt til venstre og muggen helt nede til høyre som fikk være med meg hjem i går.

Fatene var nedsatt med 50 %, så derfor "slo" jeg til med hele 3 stk. Da jeg kom hjem, annoserte jeg til mannen i huset at jeg hadde kjøpt morsdagspresang til meg fra han. "Vær så god" svarte han da, så enkelt kan det altså gjøres.

Utenfor butikken stod kasser på kasser med nye varer, så jeg tror jeg må snart ned en tur til. Alltid spennende å se hva de har fått av nye varer, selv om jeg uansett ikke har problemer med å finne noe i den butikken som jeg vil ha.


Ha en fortsatt fin dag alle sammen
!

5 kommentarer:

  1. Ja, de Green Gate tingene er nydelig Ikke minst tekstilene. Drømme, drømme.... :)

    SvarSlett
  2. Ja du gjorde det enkelt for mannen der, veldig kjekt. :-) Her står et par av de latte koppene på ønskelista og siden jeg snart har bursdag instrueres seksåringen i hvor hun og faren kan finne disse..

    SvarSlett
  3. Green Gate har utrolig mye fint! Må visst snart ta meg en tur til Berthas oldebarn igjen. Begynner å bli en stund siden sist. Grei måte å ordne gave til seg selv på, og som garantert faller i smak. En vinn-vinn - situasjon for begge parter dette her, ihvertfall når du i tillegg fikk fatene på salg:-)

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  4. Grattis med fin morsdagsgave hehe.
    Ønsker deg en god dag.

    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  5. Det var en grei måte å ordne morsdagspresangen på, og særlig når det skjer uten protester.

    Det pleier ikke være vanskelig å finne noe fint nå til dags, enten det er av det ene eller andre merket.

    Ha en fin (kjøpefri?) dag.

    Astrid

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...