onsdag 3. februar 2010

En tid for overraskelser


Hver gang jeg har handlet hos Lobelia, har jeg fått med en liten overraskelse med i posen.
Og slike ting setter i hvert fall jeg pris på, og det viser hvor lite det skal til for å skape fornøyde kunder.


To ganger har jeg fått slike tørkede blomster i tillegg til duftelys. Jeg var ikke sikker på hva jeg skulle bruke blomstene til, men jeg fant ut at de var for fine til å bare bli liggende i posen.



Så hvorfor ikke ha de på utstilling i et syltetøyglass fra Fretex på kjøkkenbordet.

Tusen takk for Lobelia for god og hyggelig service!!

Ha en fin "lillelørdag" Klem

9 kommentarer:

  1. Så fine blomster, gøy å få noe ekstra.
    Vi er jo litt like vi og holder iallfall finanskrisa unna med å shoppe.

    SvarSlett
  2. Så lekre blomster!
    Og koselig blogg du har!
    Ha en fin vinteruke!
    Marlene

    SvarSlett
  3. Så koselig! Blomstene var jo kjempefine! Stilig å ha de i syltetøyglass.

    Stor klem

    SvarSlett
  4. Hei!
    Takk for at du stakk innom hos meg! :)
    Ja, alle de tre muggene på hylla er fra Ikea. De to til venstre er i emalje, og de finnes i tre størrelsen, en større enn de jeg har også. Kjempefine med tulipaner i sikkert... det må prøves!

    SvarSlett
  5. Så koselig med ekstragaver når man shopper, tror jeg må handle litt der ja... hihi! Dekorativt og lurt å ha dem oppi glass! klem H

    SvarSlett
  6. Koselig blogg du har!
    Og gøy med overraskelser! :)

    Ha en fin dag!

    Klem, cecilie

    SvarSlett
  7. Fine blomster. Og så gøy med en liten overraskelse.
    Det er ikke alltid så mye som skal til for å gjøre oss damer glad:-)

    Ha en riktig fin helg. I morgen drar vi på hyttetur:)

    Klem, Randi:-)

    SvarSlett
  8. Så dekorativt det er å ha de i glass! Fine blomster, er gøy å få med gave når man handler!

    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  9. For en super gest til kunden! Slikt er sjelden å oppleve i dag. Desto hyggeligere når det skjer.

    Tusen takk for nydelige ord fra deg. Det betydde mye for meg. ♥ Han led forferdelig de siste to dagene, uten at verken vi eller dyrlegen kunne gjøre noe mer for ham. Alt gikk så fryktelig fort, men det viktigste var at han ikke skulle lide noe mer. En grusom sykdom. Så ille at det diskuteres om videre oppdrett av Cavalier skal forbys i Norge. Den er jo arvelig.

    Nå er det stille i huset etter gladgutten.

    Så fine farver på garn og perler du har kjøpt. Det blir sikkert fint sammen. Gleder meg til å se det. :)

    Ønsker deg en deilig fredag, Sissel! Her blir det en rolig kveld foran peisen. Christine (10) gleder seg til Grand Prix!

    Varm klem
    Anette Willemine

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...