mandag 15. februar 2010

En tid for overraskelse


I dag har endelig mamma og pappa kommet hjem etter 14 dager i syden og jeg gleder meg til å se de igjen. Så nå reiser jeg og overrasker de og gir mamma en velfortjent morsdagbukett.

Bildet er tatt når vi hadde jentetur til London i fjor høst, det var en uforglemmelig helg.

PS! Nå har jeg vært hos mor og far med en bukett med tulipaner og pusekatter. Måtte selvfølgelig innom hos Berthas Oldebarn og kjøpe en liten presang til meg selv også. Så det ble 3 fat og en liten mugge, som skal få plass i tallerkenhyllen min.

Ha en fin dag!!!

4 kommentarer:

  1. Flott dame - og jeg ser hvem du ligner på!:) Trist med en dramatisk slutt på lørdagskvelden, men godt det endte bra til slutt. Skjønner du var redusert og trøtt i går! Håper formen er tipp topp nå:) Klem H

    SvarSlett
  2. Håper du er tilbake i fin form.

    Jeg blir så glad når jeg ser headeren på bloggen din. Vår og kjærlighet kaller jeg den inni meg selv.

    Nydelig mamma du har.

    Astrid

    SvarSlett
  3. Koselig bilde! Aner en viss familielikhet her:-)

    Ha en fin kveld, vennen!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så snill du er, kan tenke meg hun ble glad!
    Ha en fin kveld!
    God klem fra Tonje♥

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...