mandag 15. februar 2010

En tid for oppvartning



I går returnerte jeg fra Voss i en nesten komalignende tilstand, lenge siden jeg har vært så trøtt.
Jeg hadde riktig nok festet godt, men jeg tror ikke at det er skylden for at jeg var så redusert i går. For lørsdagskvelden min endte med at jeg måtte følge en av mine ansatte på legevakten på Voss, etter at vedkommende hadde fått seg et godt spark (ved et uhell) på leggen. Såret var så pass stort og blødde kraftig, som da resulterte i 6 sting på leggen.

Jeg sover jo alltid like dårlig første natten på hotell, og med dette kvernende i hodet, ble ikke søvnen bedre. Så det ble mye soving etter at jeg kom hjem i går, sikkert til de hjemme sin store fortvilelse. Men jeg ble vekket til den beste middagen og etterpå ble det fastelavensboller. Jeg tibød meg å ta en rundt med støvsugeren, men fikk beskjed om at jeg kunne slappe av siden jeg hadde dag. Så da benyttet jeg sjangsen...

Jeg la meg tidlig i går, og planen var å få med seg "Åndenes makt". Men jeg sovnet nok i reklamepausen og våknet ikke før mannen i huset kom og slod av TV'en.
Uansett, det var i hvert fall godt å komme hjem og jeg gleder meg til å ta fatt på en ny uke. Denne ukens aktiviteter består av møtevirksomhet og teaterforestilling ("En sporvogn til begjær"), og avsluttes med seminar og konsert med korpset til prinsessen. Og vis finværet holder seg, har jeg lovet familien at denne gangen skal til og med mor være med på skitur.


Ha en fin uke alle sammen!
Klem

1 kommentar:

  1. Borte bra, men hjemme best. Godt å komme hjem til mann og barn, egen seng og fastelavnsboller:-)

    Håper du våknet frisk og rask i dag morges!

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...