lørdag 27. februar 2010

En tid for nye skatter


I går var jeg en rask tur innom på Fretex og nok en gang klarte jeg å finne noe. Dette stoffet skal jeg lage puter av, fant ut at de sikkert vil passe til den brune sofaen vår. Tok med meg den lille remsen med blonder også, den vil sikkert komme til nytte en vakker dag.

Og selvfølgelig fikk nok et Norgesglass være med hjem, men denne gangen i selskap med noen fine, små kakeformer.

Fant også disse to fine muggene, som jeg synes skaper enda mer vårstemning på kjøkkenet.

Nå skal vi straks på Ikea og etterpå blir det besøk til svigermor. Men jeg regner med at jeg skal få dradd meg familien en tur innom Fretex i Åsane også på veien.

Ha en fin lørdag!

7 kommentarer:

  1. Kjempelekre mugger, de var veldig vårlige. Merker at jeg begynner å like blått igjen. Var en periode veldig fornøyd av blå, men nå begynner det å friste litt igjen.

    Håper dere får en fin tur på Ikea:-)

    God helg!

    SvarSlett
  2. De muggene var jo kule, fant du virkelig dem på Fretex? Synes sånne selges i dyre designerbutikker... Og kult stoff du fikk deg, gleder meg til å se putene du skal sy!

    SvarSlett
  3. Åh, de muggene var utrolig fine. Så heldig du har vært! :)

    SvarSlett
  4. Så mye fint du fant. Trodde ikke det var så mye fint å finne på Fretex...men der tok jeg visst feil.

    SvarSlett
  5. De muggene var virkelig superlekre.

    Si meg en ting, hvor mange ganger er du på Fretex i løpet av en måned?

    SvarSlett
  6. Ååå, så mye fint du har funnet! Nydelig stoff og stilige mugger! Så heldig du har vært:-) Fant absolutt ingenting sist jeg var på Fretex,men nå fikk jeg veldig lyst til å ta en tur igjen.

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  7. Oh, kule kanner! Det er så fint å finne skatter. :) Er innom for å si takk for at du er med på give-awayen. Jeg trekker vinner i dag. :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...