tirsdag 2. februar 2010

En tid for nye ideer


I dag gikk jeg innom Knappehuset på vei hjem, jeg skulle egentlig bare kjøpe mer garn til kjøkkenklutene mine.


Jeg har tenkt en stund på å lage et sjal av lapper, så da var det bare finne noen farger som passer fint sammen. Og mens jeg stod der i køen, så jeg disse paljettene som var på tilbud.

Så hvorfor ikke pynte sjalene med litt glitter og stas?

Bilder kommer når sjalet er ferdig, men det kan bli en stund til det. Har jo så mange andre prosjekter på gang.

So long...

6 kommentarer:

  1. Det er jeg sikker på blir kjempe fint :o)
    De du hadde i forige innlägget var kjempe fine!
    Skal bli göy og se hvordan de blir. Tusen takk for koselige komentarer det blir jeg veldig glad for. Ha det nå så fint til neste gang vennen! Klem klem

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se det ferdige sjalet!

    SvarSlett
  3. Dette blir det sikkert noe fint av. Skal bli gøy å se:-)
    Klem fra meg...

    SvarSlett
  4. Ja, det er godt å ha litt prosjekter på gang. Nydelige farger du har funnet. Blir nok et riktig lekkert sjal. Og litt paljetter gjør susen. Gleder meg til å se det ferdige resultatet.

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  5. Så nydelige farger! Gleder meg til å se resultatet!

    Klem

    SvarSlett
  6. Spennende- gleeder meg til å se hva du tryller frem jeg.
    Jeg kjøper eucalyptus på den blomsterbutikken på lagunen er det mestergrønn?? eller på phils paradis!
    Ha en fin kveld.
    God klem fra Tonje♥

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...